کد خبر: ۱۰۵۸۳۷
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۸/۱۲

مجلس آماده مقابله با حمله سایبری احتمالی آمریکا شد

مجلس آماده مقابله با حمله سایبری احتمالی آمریکا شد

۱۳۶ نماینده طرحی با عنوان مقابله با حمله سایبری احتمالی آمریکا به زیرساخت‌‌های حیاتی ایران آماده کرداند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تدوین طرحی برای مقابله با حمله احتمالی سایبری آمریکا به زیرساخت‌های ایران خبر داد و به تسنیم گفت: با توجه به تهدیدات آمریکا، 136 نماینده طرحی را با عنوان مقابله با حمله سایبری احتمالی آمریکا به زیرساخت‌‌های حیاتی جمهوری اسلامی ایران  آماده کرده‌اند.

وی افزود: به‌دنبال این هستیم که این طرح را نهایی کنیم و به‌تصویب برسانیم. البته فردا (یکشنبه، 13 آبان) نیز مجلس جلسه علنی دارد و قرار است امضاها برای این طرح را تکمیل کنیم که قطعاً تعداد امضاها بیشتر خواهد شد، پس از نهایی شدن امضاها، این طرح تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: آمریکایی‌ها همواره در موضوع حمله به زیرساخت‌های اینترنتی رجزخواهی کرده‌اند و قصد دارند حمله سایبری به ایران داشته باشند و برای اینترنت مشکلاتی را فراهم کنند. مجلس نسبت به این قضیه واکنش نشان داده و طرح مقابله با حمله سایبری احتمالی آمریکا به زیرساخت‌‌های حیاتی جمهوری اسلامی ایران را تدوین کرده‌اند.

متن طرح مقابله با حمله سایبری احتمالی آمریکا به زیرساخت‌‌های حیاتی جمهوری اسلامی ایران:

در صورت حمله سایبری آمریکا به زیرساخت‌‌‌های حیاتی و حساس جمهوری اسلامی ایران که موجب قطع خدمات‌رسانی به مردم و ضرر و زیان به کشور گردد، این حمله به‌منزله حمله به خاک جمهوری اسلامی تلقی شده و نیروهای مسلح می‌بایست اقدام به مقابله نمایند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ