کد خبر: ۱۱۰۰۳۴
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۹/۱۸

درخواست از وزیر کار برای شفاف‌سازی تغییر هیات‌مدیره شستا
نایب رئیس کانون عالی شورای کار مطرح کرد:

درخواست از وزیر کار برای شفاف‌سازی تغییر هیات‌مدیره شستا

نایب رئیس کانون عالی شورای کار از شریعتمداری خواست درباره تغییرات هیات مدیره‌های شستا دست به شفاف سازی کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی خدایی با ابراز نگرانی نسبت به تهدید منافع کارگران در شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) به فارس گفت: سبت به اموال شستا به خصوص به دلیل اینکه شرکت‌های زیر مجموعه در شرف واگذاری هستند، نگرانیم که آیا درآمد اموالی که واگذار می شوند صرف سرمایه‌گذاری و یا هزینه های جاری می شود.شفاف‌سازی درباره این موارد مهم است و به عنوان نماینده کارگران می خواهیم در این زمینه گزارشی داشته باشیم.

وی افزود: نگرانی بعد از مصاحبه‌ نماینده مجلس (قاضی پور) راجع به شستا و اتفاقاتی که در شرف رخ دادن است بیشتر شد. بنابراین از شریعتمداری می‌خواهیم مانند شفافیت در معرفی هیات مدیره شرکت‌های تابعه وزارتخانه ، تمام تغییرات هیات مدیره های شستا را با شفافیت اعلام کند.

خدایی ادامه داد: به دلیل همین نگرانی، اصرار بر شفافیت داریم چرا که هر بار در شستا تغییر مدیریت داشته‌ایم به غیر از زمان لطفی که این مساله تعدیل شده بود، تغییرات هیات مدیره ها با سفارشات صورت می‌گرفت که امیدواریم این رویه تداوم نداشته باشد. برای اینکه جلوی این اتفاقات گرفته شود انتظار می رود بعد از انتشار فهرست اعضای هیات مدیره‌ها تغییرات آن هم به اطلاع جامعه و صاحبان اصلی شرکت ها یعنی کارگران و بازنشسته ها برسد.

بر اساس این گزارش، محمد رضوانی‌فر به‌ عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب و جانشین مرتضی لطفی در این سمت شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ