کد خبر: ۱۱۰۰۳۸
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۹/۱۸

خبر خوش معاون وزیر راه به انبوه‌سازان با اعلام افزایش وام مسکن

خبر خوش معاون وزیر راه به انبوه‌سازان با اعلام افزایش وام مسکن

معاون وزیر راه از افزایش وام مسکن انبوه‌سازان به ۱۱۰ میلیون تومان تا هفته آینده خبر داد و گفت:از هفته آینده صدور پروانه ها آغاز و بلافاصله افراد به بانک معرفی می شوند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هوشنگ عشایری با اعلام اینکه در زمان بازدید از استان ها و جلساتی که با کانون انبوه سازان، توسعه گران و سازندگان حرفه ای و تسهیل گران برگزار شد متوجه کسری 4000 میلیارد تومانی در بودجه برنامه بازآفرینی شهری شدیم به تسنیم گفت: با تاکید و توجه رهبر بر موضوع و مساعدت سران سه قوه در نهایت اجازه دریافت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی داده و ماه گذشته مقدمات دریافت این مبلغ فراهم شد. 

وی افزود: جلساتی با مسئولان بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه برگزار و شماره حساب شرکت نیز داده شد تا این مبلغ واریز شود. 

این مقام مسئول ادامه داد: طی جلسه ای با کمیسیون اقتصاد مجلس، بانک مسکن و وزیر راه، توافق شد برای انبوه سازان و سازندگان حرفه ای 70میلیون تومان وام بدون سپرده گذاری با سود 18 درصد علاوه بر وام 40 میلیون تومانی با نرخ سود 9 درصد در نظر گرفته شود. در مجموع وام ساخت مسکن برای انبوه سازان به 110 میلیون تومان بالغ می شود. 

به گفته عشایری، از هفته آینده صدور پروانه ها آغاز و بلافاصله افراد به بانک معرفی می شوند و قراردادها منعقد و از ماه آینده رسما پرداخت این وام ها شروع می شود. وام 60میلیون تومانی نیز بعد از ساخت در اختیار خریداران قرار می گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ