کد خبر: ۱۱۳۰۵۵
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳

مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا و افتخار به مدیرعاملی زیرمجموعه سابق شرکت بورسی
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد:

مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا و افتخار به مدیرعاملی زیرمجموعه سابق شرکت بورسی

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام مخالفت وزیر اقتصاد با استعفاء درباره اقدام به خرید زیرمجموعه شرکت بورسی گفت: افتخار می کنم که رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مجتمع گوشت اردبیل بوده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی که طی هفته های اخیر با شائبه عرضه یکی دو شرکت از سوی سازمان خصوصی سازی و اقدام به خرید خبرساز شده ، در این مورد و همچنین استعفا از سمت معاونت وزارت اقتصاد توضیح داد.

وی درخصوص اظهارات علیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس در خصوص اینکه پیش شرط رای اعتماد نمایندگان به فرهاد دژپسند به عنوان وزیر اقتصاد تغییر رئیس سازمان خصوصی سازی بود به رادیو سراسری گفت: اینکه نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزیر اقتصاد تعهدی از وزیر گرفته اند یا خیر اطلاعی ندارم اما تا به امروز دژپسند قبول نکرده‌اند که در سازمان خصوصی سازی نباشم.

این مقام مسئول در خصوص اقدام به خرید مجتمع گوشت اردبیل ( به ارزش 4 میلیارد تومان ) هم توضیح داد: این شرکت از زیرمجموعه های سرمایه گذاری بانک ملی ایران بوده و ارتباطی با سازمان خصوصی سازی نداشت. سال 84 توسط شرکت سرمایه گذاری بانک ملی یک نوبت مزایده برگزار شد و هیچ کس در آن شرکت نکرده بود. در نوبت دوم هم که اسفند 84 بود و آن زمان در سازمان خصوصی سازی نبودم و با حضور در این مزایده ، برنده شدم.

پوری حسینی افزود: فروش این شرکت به صورت مزایده با شرایط یکسان برای همه بود و هرکسی دیگری هم می توانست حضور داشته باشد. ضمن این که ثمن این معامله را نیز تا به آخر پرداخت شد.از سوی دیگر شرکت مجتمع گوشت اردبیل تا به امروز یک ریال بدهی به کارگران ، بدهی مالیاتی و تامین اجتماعی ندارد .

وی ادامه داد: افتخار می کنم که رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت بوده‌ام.

معاون وزیر اقتصاد افزود: در تجمعات اعلام شده از سازمان خصوصی سازی استعفا دهم. والله استعفا داده ام. کتبی هم این کار را کرده ام. اما علیه نماینده مردم تبریز و خبرگزاری فارس شکایت کیفری خواهم کرد. این جرم قابل گذشت نیست.

پوری حسینی گفت: این که کسی به قانون خصوصی سازی معترض باشد، اشکالی ندارد اما من قانون اصل 44 را با جدیت، سلامت و دقت اجرا کرده ام و ذره ای هم تخلف در زندگی ام نیست.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ