کد خبر: ۱۱۳۰۶۲
۱۵:۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴

دموکرات ها طرح استیضاح ترامپ را به جریان می اندازند

دموکرات ها طرح استیضاح ترامپ را به جریان می اندازند

یک نماینده دموکرات آمریکا اعلام کرد: طرح استیضاح ترامپ را برای کارشکنی در اجرای عدالت در جریان برکناری رئیس سابق FBI به کنگره جدید می برد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،نانسی پلوسی که قرار است ریاست مجلس جدید نمایندگان را برعهده بگیرد به شبکه ان.بی.سی نیوز گفت: دموکرات ها پیش از آنکه در مورد استیضاح ترامپ تصمیم گیری کنند، منتظر نتایج تحقیقات رابرت مولر بازپرس ویژه تحقیقات درخصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات 2016 آمریکا خواهند ماند.نباید بنا به دلایل سیاسی اقدام به استیضاح کنیم. همچنین نباید به دلایل سیاسی از استیضاح اجتناب کنیم.

بنابراین گزارش،دموکرات های مجلس نمایندگان این امکان را خواهند داشت که قوانین مربوط به استیضاح رئیس جمهوری را عملیاتی کنند اما مجلس سنا همچنان تحت کنترل جمهوری خواهان است و غیرمحتمل است که ترامپ در نهایت محکوم شده و برکنار شود.این در حالی است که برد شرمن نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا مصمم است نخستین گام را برای استیضاح ترامپ بردارد.

روزنامه لس آنجلس تایمز گزارش داد شرمن طرح استیضاح رئیس جمهوری را روز پنجشنبه به مجلس نمایندگان می برد.شرمن در طرح خود ترامپ را به کارشکنی در اجرای عدالت در جریان برکناری جیمز کومی رئیس سابق اداره تحقیقات فدرال (اف.بی.آی) متهم می کند. ترامپ، کومی را در ماه می 2017 برکنار کرد.

شرمن درباره طرح استیضاح ترامپ به لس آنجلس تایمز گفت: دلیلی ندارد این طرح در کنگره مطرح نشود. هر روزی که سپری می شود دونالد ترامپ نشان می دهد رفتن وی از کاخ سفید به نفع کشور خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ