کد خبر: ۱۱۳۰۷۳
۲۱:۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴

پیش بینی زمان استعفای ترامپ و رییس جمهور منتخب بعدی
مشاور سابق بوش پسر خبر داد:

پیش بینی زمان استعفای ترامپ و رییس جمهور منتخب بعدی

مشاور سابق بوش پسر زمان استعفای ترامپ و رییس جمهور منتخب بعدی آمریکا را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از نشریه هیل، آلن جی. استینبرگ گفت: ترامپ با استیضاح براساس قانون اساسی و فرآیند عزل از قدرت کنار گذاشته نمی شود اما درعوض توافق می کند به ازای تحت پیگرد قرار نگرفتن به واسطه اتهام های جنایی استعفا دهد.ترامپ از سوی مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل رهنمود دادن به مایکل کوهن وکیل سابق خود برای حق السکوت دادن به دو زن به دلیل پنهان کردن روابط نامشروع با وی استیضاح می شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیار بعید است سنا به برکناری ترامپ رای دهد،گفت: این امر به پشت کردن دست کم 20 سناتور جمهوری خواه به ترامپ نیاز دارد.شانس پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تقریبا هیچ است.تنها دو سال به پایان زمامداری ترامپ باقی است و با توجه به کاهش میزان محبوبیت وی و رکود قریب الوقوع اقتصادی، بهبود اوضاع سیاسی برای ترامپ تقریبا غیرممکن است و به احتمال زیاد از مابقی دوره ریاست جمهوری به عنوان یک اهرم فشار و برگ برنده بهره می گیرد.

استینبرگ ادامه داد: ترامپ قبل از پایان سال 2019 در پی توافق با وزارت دادگستری آمریکا، مایک پنس رئیس جمهوری بعدی این کشور، دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک، دفتر دادستان کل نیویورک و دفتر دادستان ناحیه منهتن استعفا می دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ