کد خبر: ۱۱۴۱۴۳
۱۱:۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶

مدیرعامل و سه عضو هیات مدیره زیرمجموعه زیانده سایپا تغییر کردند
با تصمیم سروش:

مدیرعامل و سه عضو هیات مدیره زیرمجموعه زیانده سایپا تغییر کردند

سریال تغییر مدیران زیرمجموعه های سایپا به سایپا دیزل رسید و با تصمیم سروش، مدیرعامل و سه عضو هیات مدیره این شرکت زیانده و اخراجی بورس تغییر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا سروش که از 24 مهر سکاندار جدید سایپا و جانشین جهرودی شده ، بعد از تغییرات مدیریتی در شرکت و زیرمجموعه ها از جمله معرفی مدیر حوزه مدیریت سایپا، قائم مقام مدیرعامل در حوزه تامین و خرید ، مدیران عامل سایپا یدک و سایپا آذین ، مدیرعامل سایپا دیزل را هم تغییر داد.

به این ترتیب حسین خضری جانشین محمدهادی نوری شد که  اواخر آذر سال گذشته با تصمیم مدیر سابق سایپا عهده دار مدیریت "خکاوه" شده بود.

همچنین میرحکیم حسینی، مجید مدنی و محسن محمدی پلارتی عضو هیئت مدیره جدید سایپادیزل شدند.

خضری با مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک، 24 سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو را دارد و پیش از این برای 7 سال مدیرعامل شرکت سیبا موتور و دارای سوابقی چون مدیرعاملی شرکت ایران دوچرخ و عضویت در هیات مدیره شرکت های بهمن دیزل ، سیمان غرب و بهمن لیزینگ است.

"خکاوه" خرداد سال جاری بعد از 17 سال حضور به دلیل عدم خروج از ماده 141 قانون تجارت و زیان 1.3 هزار میلیارد تومانی برای همیشه از بورس خط خورد و به بازار پایه فرابورس منتقل شده است.

براساس این گزارش، شروش در مراسم تودیع و معارفه گفت: مدیرعامل جدید از شرکتی سود ده به این شرکت دارای مشکلات فراوان وارد شده و با توجه به ترکیب هیئت مدیره جدید و عدم وجود شاخص های مالی و تعهدات مناسب، انتظار می رود بتواند در حوزه های بازار، فنی، مدیریتی و مالی بر مشکلات متعدد فائق آید و نسبت به اصلاح ساختار مالی و محصولات اقدام کند.

وی ادامه داد: حوزه حمل و نقل بار که عمده فعالیت سایپادیزل است از بخش های جذاب اقتصاد است اما متاسفانه با توجه به اتخاذ سیاست های نادرست فرصت های این حوزه گاها" تبدیل به تهدید شده است و مدیران شرکت باید ضمن ساماندهی فضای داخلی از فرصت ها بهره برداری کنند.

به گفته سروش ، از استراتژی های فعلی سایپا، توسعه کسب و کار خودروهای تجاری است که باید با اصلاحات ساختاری سایپادیزل بسترسازی لازم انجام شود تا بتوان در حوزه خودروهای تجاری به صورت کاملتر از فرصت های بازار استفاده کرد که در نتیجه به اقتصاد ملی کمک زیادی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ