کد خبر: ۱۱۴۱۶۲
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶

شرایط ثبت‌نام در هیات‌مدیره بانک بورسی
ص

شرایط ثبت‌نام در هیات‌مدیره بانک بورسی

شرایط و مدارک لازم برای ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیات‌مدیره بانک ملت طی فراخوانی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق فراخوان بانک ملت در اجرای مفاد ماده 61 اساسنامه و انتخاب اعضای هیات‌مدیره در سال 1398 در دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده و همچنین با توجه به اینکه اعضای هیات‌مدیره باید از میان اشخاص حقیقی سهامدار تعیین و انتخاب شوند، اسامی داوطلبان عضویت در هیات‌مدیره باید از میان اشخاص حقیقی سهامدار تعیین و انتخاب شوند.

در عین حال اسامی داوطلبان عضویت در هیات مدیره نیز بایدجهت تأیید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تأیید برای رأی‌گیری به مجمع فوق‌العاده معرفی شوند.

بر این اساس سهامداران متقاضی عضویت می‌توانند در صورت برخورداری از شرایط احصاء شده در ماده 63 اساسنامه، حداکثر تا تاریخ 16 اسفندماه 97 به ساختمان اداره کل حسابداری مالی بانک ملت واقع در خیابان ولی‌عصر تهران مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام متقاضیان علاوه بر ارائه تأییدیه کتبی از سوی حداقل 5 درصد سهامداران این بانک، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت‌نام اعلام داوطلبی در کنار ارائه سایر مدارک مورد نیاز در این فرم اعلام شده است.

متقاضیان باید حداقل دارای 10 سال سابقه در زمینه‌های مالی، بانکی و بازرگانی و دانشنامه کارشناسی مرتبط باشند. نحوه احراز شرایط اعتراض و رسیدگی به آن با پیشنهاد مشترک بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و تصویب شورای پول و ‌اعتبار تعیین می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ