کد خبر: ۱۱۸۴۴۹
۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱

علت لغو سخنرانی لاریجانی در کرج و واکنش به این رویداد

علت لغو سخنرانی لاریجانی در کرج و واکنش به این رویداد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس و قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام علت لغو سخنرانی لاریجانی در کرج به این رویداد واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی درباره لغو سخنرانی لاریجانی در کرج به خانه ملت گفت: هزینه‌هایی که دشمن طی این سال‌ها برای زمین‌گیر شدن نظام کرده است بسیار زیاد بوده و باید به عصبانی شدن آنها به خاطر عدم نتیجه بخش بودن اقدامات حق داد.

وی با بیان اینکه این‌بار شاهد حضور گسترده‌تری از سوی مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود، افزود: امیدواریم اقدامات نابخردانه‌ای همچون اقدام اخیر در کرج نسبت به رئیس مجلس در جای دیگری تکرار نشود چرا که وحدت میان مسئولان است که می‌تواند باعث حضور هرچه بیشتر ملت ایران در چنین راهپیمایی باشکوهی شود.

همچنین نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ابراز تاسف از لغو سخنرانی علی لاریجانی گفت: آنچه در کرج اتفاق افتاد به مصلحت نبود و در مغایرت با رهنمودهای رهبری مبنی‌بر حفظ وحدت و آداب مهمان‌نوازی بود. اصرار داشتم رئیس قوه‌مقننه یکی از سخنرانان مراسم ۲۲ بهمن باشد و با توجه به برنامه سفر لاریجانی نزدیک مکان سخنرانی به فرودگاه، استان البرز برای سخنرانی وی مدنظر گرفته شد. امام‌ جمعه کرج گفته بود راهپیمایی انقلابی باید سخنران انقلابی داشته باشند و معتقدیم لاریجانی شخصیت غیر‌انقلابی نیست.

وی با بیان اینکه پس از انتخاب رئیس قوه‌مقننه برای سخنرانی در کرج موضوع را به استانداری البرز و دفتر امام‌جمعه اعلام کردیم، افزود: ابراز تاسف خود را نسبت به این موضوع اعلام کردم و اگر لاریجانی برنامه را لغو نمی‌کرد ما هم‌ برنامه‌ای برای لغو نداشتیم.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ