کد خبر: ۱۱۸۵۲۱
۱۰:۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳

اعتراض سه میلیون نفر به بسته حمایتی و فرایند بررسی
معاون مالی تأمین اجتماعی اعلام کرد:

اعتراض سه میلیون نفر به بسته حمایتی و فرایند بررسی

معاون مالی تأمین اجتماعی با اشاره به اتمام زمان ثبت پیامک‌های اعتراضی برای جاماندگان بسته‌های حمایتی، از اعتراض بیش از سه میلیون نفر و شروع بررسی ها هبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رحیم اردلان درباره آخرین آمار پیامک‌های ارسالی از سوی افراد جامانده از دریافت بسته‌های حمایتی به تسنیم گفت: تا 17 بهمن که به‌‌عنوان آخرین مهلت ارسال پیامک‌ها تعیین شده بود، اعتراض 3 میلیون و 71 هزار و 500 نفر در دو سامانه #8*142* و #8*1420* ثبت شده است.

وی افزود: فرایند بررسی اعتراضات از امروز آغاز و قرار است تا 29 بهمن، وضعیت افراد جامانده از بسته حمایتی مشخص شود و در نهایت اسامی افرادی که مشمول طرح هستند به وزارت کار ارسال خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از ارسال اسامی به وزارت کار و تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه، رقم ریالی خانواده‌هایی که مستحق بسته حمایتی باشند، واریز خواهد شد.

اردلان با بیان اینکه از 17 بهمن فعالیت دو سامانه متوقف شده و هیچ اعتراضی هم ثبت نخواهد شد، ادامه داد: نمی‌توان اعلام کرد از بین 3 میلیون و 71 هزار و 500 نفری که اعتراض کرده‌اند چه تعداد بسته حمایتی دریافت می‌کنند و باید منتظر ماند تا اعتراضات بررسی و در نهایت اعلام شود که از طریق شماره تلفن همراه خانواده‌ها به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ