کد خبر: ۱۲۲۹۷۹
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۲/۱

آخرین وضعیت طرح مقابله به مثل با آمریکا از زبان معاون روحانی

آخرین وضعیت طرح مقابله به مثل با آمریکا از زبان معاون روحانی

معاون رئیس جمهور در امور مجلس درباره آخرین وضعیت طرح مقابله به مثل با آمریکا توضیح داد و گفت: با مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان و بعد از تبدیل شدن به قانون ، دولت آن را اجرا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسینعلی امیری درباره طرح مقابله به مثل با آمریکا که حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی آن خبرداده و گفته بود قرار نیست مملکت نظامی شده یا تنگه هرمز بسته شود به خبرآنلاین گفت:  اقدام ترامپ، کل کشور را بسیج کرد تا از سپاه دفاع کنند. دولت، شورای عالی امنیت ملی و مجلس‌ نیز واکنش‌هایی را نشان دادند و طرح دو فوریتی تهیه و به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: کلیات این طرح هم سه شنبه گذشته به تصویب رسید و دولت هم موافق بود و هر چند در جزئیات به بررسی های کارشناسی دقیق تری نیاز  است اما با تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان و بعد از تبدیل شدن به قانون ، دولت آن را اجرا خواهد کرد.

امیری درباره کمک دولت به مجلس برای تدوین و تصویب قانون عملیاتی اقدام متقابل نسبت به آمریکا هم گفت: باید طرح‌هایی تهیه و تبدیل به قانون شود که امکان اجرایی داشته باشد. دولت ، مجری قانون دولت است و نمایندگان مجلس هم برای عملیات و اجرای بهتر این طرح نمایندگان دولت اظهارنظر کردند و امیدوارم آن‌چه که نهایی می‌شود مطابق با مصالح و منافع کشور باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ