کد خبر: ۱۲۳۱۳۶
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۲/۴

آپ، مجری انحصاری پرداخت الکترونیک نمایشگاه کتاب شد

آپ، مجری انحصاری پرداخت الکترونیک نمایشگاه کتاب شد

آسان پرداخت برای ششمین سال متوالی در نمایشگاه کتاب، مجری انحصاری بزرگترین رویداد پرداخت کشور در حوزه خرید کتاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آسان پرداخت در سال‌های گذشته روش‌های نوین پرداخت مانند NFC، تله‌پرداز با امکان پرداخت از طریق گوشی‌های هوشمند، پرداخت از طریق کارت ملی هوشمند در کارت‌خوان‌های آپ را به تمامی متقاضیان خرید کتاب ارائه کرده بود. در سال جاری نیز با ارائه راهکارهای نوین، زیرساخت‌های مناسب پرداخت را برای کاربران و مشتریان بانک شهر فراهم کرده تا دوست‌داران کتاب و غرفه‌داران نمایشگاه با سرعتی زیاد خرید را انجام دهند.

آپ در نمایشگاه 98 برای اولین بار رسید پرداخت الکترونیک روی دستگاه کارتخوان را با هدف صرفه‌جویی در خروج ارز ناشی از واردات رول کاغذ دستگاه کارتخوان و تجربه کاربری بهتر برای کاربران ارائه کرده است.

لذا کاربران پس از انجام خرید و رویت رسید پرداخت الکترونیک روی نمایش‌گر دستگاه کارت‌خوان و اطمینان از نتیجه تراکنش می‌توانند از چاپ رسید خودداری کنند. همچنین برای ناشران و مراجعه‌کنندگان این امکان فراهم شده تا در صورت نیاز رسید کاغذی تراکنش انجام شده را چاپ کنند.

آسان پرداخت همچنین با نصب نزدیک به سه هزار دستگاه کارت‌خوان ثابت و سیار در نمایشگاه کتاب 98، خرید کتاب را برای مراجعه‌کنندگان و فروشندگان آسان و سریع کرده است. آسان پرداخت با تکیه بر تجربه چندین ساله در پشتیبانی خدمات پرداخت نمایشگاه‌های کتاب سراسر کشور، تمام تلاش را برای ارائه به‌روزترین تکنولوژی‌های پرداخت جهت تسهیل روند خرید به کار گرفته است.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 4 الی 14 اردیبهشت 98 در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ