کد خبر: ۱۲۵۷۰۵
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۲/۲۰

وزیر صنعت: خودروهای ناقص به تدریج به بازار عرضه می‌شوند

وزیر صنعت: خودروهای ناقص به تدریج به بازار عرضه می‌شوند

وزیر صنعت با اشاره به انبار شدن تعدادی از خودروهای تولیدی به دلیل کسری قطعه در پارکینگ‌های خودروسازان در ماه‌های گذشته گفت: با رفع بخش عمده ایرادات،این محصولات به تدریج در بازار عرضه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا رحمانی در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: در ماه های گذشته تعدادی از خودروهای تولیدی به دلیل کسری قطعه در پارکینگ‌های خودروسازان انبار شده بودند که این هفته بخش عمده این ایرادات رفع شد و این خودروها به تدریج به بازار عرضه می شوند.در حال حاضر تعهدات طبق قولی که داده شده بود انجام می شود. 80 درصد از تولید به تعهدات و 20 درصد به فروش فوری اختصاص داده شده است.

وی در خصوص نقش رسانه ها در تغییر قیمت خودرو گفت: دو هفته گذشته رسانه‌ها در افزایش قیمت خودرو نقش موثری داشتند.مواد اولیه مورد نیاز اغلب صنایع از جمله پتروشیمی، فولاد، مس، آلومینیوم، پوشاک، صنایع غذایی و حتی خودروسازان برای تولید سال جاری تامین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

رحمانی افزود: به سازمان های صنعت استان ها ماموریت داده شده تا پیش از اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه شوند برای تامین مواد اولیه مورد نیاز تا پایان سال اقدام کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ