کد خبر: ۱۲۵۷۳۴
۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۲/۲۱

پاسخ رئیس انجمن فولاد به خودروسازان درباره گرانی ورق و افزایش ۲.۵ برابری قیمت

پاسخ رئیس انجمن فولاد به خودروسازان درباره گرانی ورق و افزایش ۲.۵ برابری قیمت

رئیس انجمن فولاد ضمن پاسخ به اظهارات خودروسازان مبنی بر گرانی ورق فولادی گفت: اگر تولیدکنندگان خودرو بخواهند ورق های فولادی را از محل واردات تأمین کنند قیمتها ۲.۵ برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ماین نیوز،بهرام سبحانی با اشاره به اینکه سال گذشته 25 میلیون تن فولاد در داخل تولید شده، اظهارداشت: از این میزان تولید 7.5 میلیون تن صادر شده است.

وی با بیان اینکه سال جاری با توجه به شرایط خاص درصددیم 8 میلیون تن فولاد صادر داشته باشیم، افزود: آمارها نشان می‌دهد میزان تولید واحدهای فولادی بیش از نیاز بازار بوده و هیچ کمبودی در این رابطه وجود ندارد به نحوی که تولیدکنندگان مازاد تولید را صادر می کنند.

این مقام مسئول درخصوص قیمت محصولات فولادی هم گفت: قیمت فولاد زیاد نیست و حتی تولیدکنندگان نسبت به قیمت پایه محصولات گله مند هم هستند البته در مجموع قیمت نهایی توسط خریداران مشخص خواهد شد.

سبحانی با بیان اینکه قیمت ورق های فولادی ارزان است،ادامه داد: اگر تولیدکنندگان خودرو بخواهند ورق های فولادی را از محل واردات تأمین کنند قیمت ها برای آنها 2.5 برابر افزایش خواهد یافت.

وی در رابطه با اظهارات خودروسازان مبنی بر اینکه ورق های فولادی گران شده و تولید خودرو با این هزینه‌ها به صرفه نیست، گفت: شرکت های بنز، هیوندایی یا بی ام دبلیو ورق های فولادی را چند می خرند و شما چند می خرید ؟

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ