کد خبر: ۱۲۸۵۵۸
۰:۰ - ۱۳۹۸/۳/۱۰

محصول جدید سایپا سال جاری با آپشن های جدید عرضه می شود

محصول جدید سایپا سال جاری با آپشن های جدید عرضه می شود

قائم مقام مدیرعامل سایپا از رونمایی محصول رهام با آپشن های جدید و سایر محصولات در سال ۹۸ خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به نقل از دنیای اقتصاد علیرضا بادکوبه با اشاره به راه اندازی پویش داخلی سازی در سایپا گفت: با برنامه ریزی های انجام شده برای کاهش وابستگی به واردات تا شش ماه آینده قطعات های‌تک را در داخل به تولید می رسانیم.

وی افزود: سال گذشته خودروی رهام به بازار معرفی شد که با آغاز تحریم ها و مشکلات تامین قطعات این خودرو در نظر داریم تا با پویش ملی داخلی سازی در سال جاری از این خودرو و سایر محصولات سایپا با آپشن های جدید رونمایی کنیم.

این مقام مسئول به تولید 40 هزار دستگاهی سایپا در خردادسال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: به واسطه تحریم ها ، نتوانستیم به این رقم دست پیدا کنیم اما با تلاش 3 ماهه ابتدای سال جاری با ثبت تولید 42 هزار و 851 دستگاه خودرو در اردیبهشت ماه، موفق شدیم تا سایپا را به خودروساز اول تبدیل کنیم. البته برخی از محصولات به دلیل وارداتی بودن با مشکلات زیادی مواجه شد که برنامه ریزی های گسترده ای برای جایگزینی آنها با محصولات جدید انجام شده است تا کمبودها در این حوزه جبران شود.

بادکوبه افزود: در راستای این  سیاست‌ها و با توجه به شدت تقاضایی که در بازار ایجاد شد، توانستیم با محدودیت کد ملی، گواهی نامه، سن ۱۸ سال و… تا حدودی تقاضاهای کاذب را از بین برده و درنتیجه بازار کنترل شد. رقم کل تعهدات ما از سال گذشته تاکنون با احتساب طرح اتوخدمت ، ۴۲۲ هزار بود که معوقات آن ۲۲۰ هزار دستگاه است و طبق برنامه‌ریزی‌ها سعی بر این داریم که ظرف شش ماه آینده این معوقات تحویل داده شود.

وی در خصوص انتقادات از طرح های فروش سایپا در حالی که معوقات این شرکت بی پاسخ مانده نیز گفت: اگر نتوانیم تقاضای بازار را کنترل کنیم با بستن فروش‌ها به سبب تحویل معوقات، مجدداً تقاضای انباشته در بازار ایجاد خواهد شد که بحث سفته‌بازی‌ها و دلالی‌هایی که در بازار وجود دارد رونق خواهد گرفت. متعهدیم خودروهایی که باید به دست مشتریان برسانیم با توجه به زمان تأخیری که ایجاد شده با پرداخت جریمه تأخیر به مشتریان تحویل دهیم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ