کد خبر: ۱۳۱۷۷۲
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۵/۹

فرصت دو هفته ایی مجلس به دو وزیر درباره وضعیت ذوب آهن و فولاد مبارکه

فرصت دو هفته ایی مجلس به دو وزیر درباره وضعیت ذوب آهن و فولاد مبارکه

وزیران صنعت و تعاون با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به ۸ سئوال پاسخ دادند و مکلف شدند طی دو هفته در مورد وضعیت دو شرکت بورسی و فرابورسی ذوب آهن و فولاد مبارکه ، گزارش دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید باستانی درباره جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیران و معاونین صنعت ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با طرح 8 سئوال برگزار شد به خانه ملت گفت: سوال از وزیر تعاون در خصوص مشکلات شرکت ذوب آهن بود ( با توجه به مالکیت حداکثری سازمات تامین اجتماعی از ذوب) که مقرر شد کمیته ای برای بررسی مشکلات تشکیل و در صورت عدم توافق ، سوال به صحن ارجاع داده شود.

وی افزود: سوال از رحمانی هم در مورد تعهدات خودروسازان بود که وزیر صنعت درباره این سوال توضیحاتی ارائه داد و دو هفته‌ای برای ارائه توضیحات لازم در این زمینه در نظر گرفته شد. یک سئوال هم مربوط به نحوه اجرای ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه درباره اشتغالزایی بود و مقرر شد گزارش مکتوبی درباره اقدامات وزارت صنع ارائه شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: در مورد اجرای قانون بازنشستگی در شرکت فولادمبارکه هم یک هفته به وزیر صنعت برای ارائه توضیحات لازم مهلت داده شد.  در مورد فرآیندهای کسب و کار و اقدامات وزارت صنعت برای ارتقای رتبه ایران در فضای کسب و کار سوالاتی مطرح و قرار شد جلسه ای با حضور نماینده سوال کننده و مسئولان برای بررسی این موضوع برگزار شود.

باستانی افزود: افزایش قیمت خودرو و تعهدات خودروسازان ، سوال دیگر از رحمانی بود که مقرر شد ظرف مدت دو هفته مشکلات بررسی و در صورت قانع نشدن ، سوال به صحن ارجاع شود. در مورد واگذاری معادن پلاسری سنگان خواف و سهم مردم منطقه از حقوق دولتی هم سئوال و مقرر شد وزیر صنعت هفته آینده به همراه معاون معدنی از این منطقه بازدید کند تا نتیجه مشخص شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ