کد خبر: ۱۳۱۷۸۶
۰:۱ - ۱۳۹۸/۵/۱۰

اذعان نماینده مجلس به زیاد بودن نرخ تورم و تحمیل آن به مردم

اذعان نماینده مجلس به زیاد بودن نرخ تورم و تحمیل آن به مردم

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وضعیت اقتصادی و زیاد بودن نرخ تورم همراه با رکود و بیکاری بالا و شکننده به جز با عشق به میهن و دین و انقلاب قابل تحمیل نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، غلامرضا تاجگردون در نطق میان‌دستور روز گذشته مجلس گفت: بیش از آنچه که در تصور است بار سختی‌ها بر دوش خانواده‌ها و مستضعفان سنگینی می‌کند و اگر دعای پدران و مادران شهید و جانباز نبود، تحمل این بار امکان‌پذیر نبود. امیدوارم در پی این روزها روشنایی پرفروغی باشد که تلخی‌های این دوران را به فراموشی بسپرد.

وی افزود: وضعیت اقتصادی و زیاد بودن نرخ تورم همراه با رکود و بیکاری بالا و شکننده به جز با عشق به میهن و دین و انقلاب قابل تحمیل نیست.به واسطه مقاومت و ایستادگی مردم، دشمنی‌ها فزون شد و بی‌تعارف شرق و غرب هر یک نقشه‌ای برای این وضعیت ایران کشیدند. غرب زورگو تمام توان را بسیج کرد تا ملت ایران را به زانو کشانده و دیگران هم چشم طمع به منابع غنی ایران دوخته و امیدی دیگر بر این وضعیت دارند تا منافع را حداکثری کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به نگرانی‌های مردم گفت: مردم از ما نگرانند، این نگرانی چپ و راست و اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد. مردم می‌گویند هر چه خواستیم در اختیار گذاشتیم و هر نوع حمایتی خواستید به شما دادیم. دولت، مجلس و قوه قضاییه و مردم همه در یک کشتی نشسته‌ایم و متاسفانه هر کسی میخی بر کف این کشتی کوبیده تا موقعیت خود را مستحکم کند و ندانسته جامعه را به غرقین می‌کشانند.

تاجگردون ادامه داد: باید دقت کنیم تا گام‌های یکایک ما با این نگرانی جامعه به تنفر تبدیل نشود. تنفر مردم یعنی عبور از هر آنچه که ساختیم و امام و رهبری می‌خواستند و می‌خواهند. اداره جامعه همراه با تنفر مردم به پشیزی نمی‌ارزد. حکومت اسلامی، حکومت دینی بر مبنای رضایت مردم است هر چند که این روزها عده‌ای از خواص رضایت خواص را بر رضایت مردم ترجیح می‌دهند اما هر آنچه که داریم از مردم است و باید بر عهد با آنان بمانیم.

وی با اعتقاد بر این که طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب رقابت‌های نادرست، آتش خرمن انقلاب شده است،گفت: گویی این کلام این روزها بیشتر ملموس است اما غافل از این‌که آسیاب به نوبت است. یک روز شعار هسته‌ای حق مسلم است و ورد زبان همه بود و بعد برجام را به تصویب می‌رسانیم و به بهانه آن به گروهی تاخته می‌شود و گروهی دیگر آن را افتخار می‌دانیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: چند صباحی نگذشت برگه برجام که کف مطالبات از غرب بود توسط دشمن دیرینه ایران پاره شد و به دست خود، کف خواسته‌ها به سقف مطالبات‌ یعنی بازگشت آمریکا به پذیرش برجام تبدیل می‌شود، تحریم جدی می‌شود، برجام فراموش می‌شود، تورم لجام گسیخته بر گرده مردم سوار می‌شود و به ناگاه همه دزد می‌شویم و دزدی هم چپ و راست نمی‌شناسد، هر کس تلاش می‌کند دولتِ رقیب را دزدتر نشان دهد و دولت خود را منزه‌تر نشان دهد.

تاجگردون با بیان اینکه مردم از عملکردها و سیاه‌نمایی‌ها گیج و جوانان مبهوت شده‌اند،تاکید کرد: چهل ساله دوم را با قدم‌های راسخ جوانان انقلابی و فکور طی خواهیم کرد. شرط این راه، ماندن همه و با هم بودن، کنار مردم بودن و با آنان بودن است نه اینکه جامعه را به دو قطب تقسیم کنیم. صندوق های رای چپ و راست نمی‌شناسد. امروز وقت اختلاف و ایجاد نگرانی برای مردم نیست. دیگران آمدند و رفتند و ما هم بخواهیم و نخواهیم، می‌رویم چه بهتر که نیک‌نامی بر ذهن مردم چیره شود. امیدوارم همه با هم به مسیر انقلاب و مردم برگردیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ