کد خبر: ۱۳۱۸۱۳
۲۳:۳ - ۱۳۹۸/۵/۱۱

توضیح مشاور خصوصی‌سازی درباره پرداخت سود سهام عدالت مشمولان جامانده

توضیح مشاور خصوصی‌سازی درباره پرداخت سود سهام عدالت مشمولان جامانده

مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: پس از راستی‌ آزمایی و تایید شماره شبا مشمولان جامانده، سود سهام پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،جعفر سبحانی اظهار داشت: مشمولانی که شماره شبای بانکی را در موعد مقرر اعلام کردند، بدون هیچ استثنایی سود سهام عدالت مربوط را دریافت کرده‌اند اما احتمال دارد عده‌ای ظرف ۲ ماه گذشته شماره شبا را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده باشند و طبیعی است که شماره شبای این عده باید راستی‌ آزمایی شود و سازمان خصوصی‌سازی پس از راستی آزمایی و تایید شماره شبا، مبالغ سود سهام آن‌ها را پرداخت می‌کند.

وی افزود: اطلاعات سازمان خصوصی سازی و استعلام های دریافت شده مشخص می‌کند که سود همه مشمولان سهام عدالت در ۲ سال اخیر پرداخت شده است. سود سهام عدالت برای سال مالی ۹۶ و بعد از پرداخت سود ۲ گروه باقی مانده در اواخر تیر ماه بصورت ۱۰۰ درصد پرداخت شد. سود سهام عدالت برای سال ۹۷ نیز به حساب مشمولانی که اطلاعات آنها در سامانه کامل درج شده، واریز شده و پرداخت برای دیگر مشمولان جامانده همچنان ادامه دارد.

سبحانی در خصوص اینکه چه تعداد از وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت سود سهام اقدام کرده اند نیز گفت: از مجموع ۲.۴ میلیون مشمول فوت شده که اطلاعات آن در سامانه سهام عدالت بصورت دقیق درج و ثبت شده، حدود ۴ تا ۵ درصد وراث به سازمان خصوصی سازی برای تکمیل فرایند تعریف شده و دریافت سود اقدام کرده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ