کد خبر: ۱۴۳۵۹۴
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸

معاملات مشکوک سه بانک و ۱۲ شرکت در روز ثبت چند رکورد جدید

معاملات مشکوک سه بانک و ۱۲ شرکت در روز ثبت چند رکورد جدید

در روزی که شاخص بورس و دو سه متغیر دیگر رکوردهای جدیدی ثبت کردند ، سهام سه بانک و ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی در فهرست معاملات مشکوک قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رکوردشکنی های بورس در سال 98 همچنان ادامه دارد و امروز با جهش 10 هزار و 516 واحد دیگر ، شاخص بورس نه تنها از خط تاریخی 400 هزار تایی عبور کرد و به آسانی عدد 409 و 962 واحدی را نشان داد بلکه وارد دوره جدیدی شد و پایه گذاری تازه ایی را بنا نهاد که می تواند در آینده مورد استناد قرار گیرد .

براساس این گزارش، در این روز تاریخی که ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی برای نخستین باز از 14.9 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد ، رکورد حجم معاملات هم با داد و ستد 9.6 میلیارد سهم به ارزش 3.9 هزار میلیارد تومان شکسته شد و در دو تابلو اول و دوم فرابورس هم افزون بر 303 میلیارد تومان جابجا شد.

در این میان و درحالی بانک تجارت با معامله 2.69 میلیارد سهم در صدر ایستاد که طبق اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا 15 شرکت با داد و ستد 5 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شدند.

این گروه شامل شرکت های رنگین ، سرمایه گذاری مسکن پردیس ، معدنی دماوند ، دارو رازک، فرآورده نسوز پارس، نفت ایرانول، سیمان ممتازان کرمان،
پتروشیمی دهدشت ، بانک سینا، بانک گردشگری، گروه بهمن، معادن بافق، سیمان بهبهان، سخت آژند و بانک تجارت بودند.

از جمله نکات جالب این گروه حضور سه بانک سینا، گردشگری و تجارت ، کاهش تعداد شرکت های فرابورسی به 5 نماد و افزایش شرکت های بورسی به 10 نماد است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ