کد خبر: ۱۵۲۹۰۱
۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۲/۹

تعمیرات اساسی پتروشیمی فرابورسی و پروژه بازسازی واحد ۶۰۰

تعمیرات اساسی پتروشیمی فرابورسی و پروژه بازسازی واحد ۶۰۰

مدیرعامل پتروشیمی آبادان از انجام تعمیر اساسی و همزمان با پروژه واحد ۶۰۰ در مرحله بهره برداری خبر داد و گفت: این روند تا زمان راه اندازی واحد ۶۰۰ ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن علوی درباره آخرین رویدادها در پتروشیمی آبادان که در بازار پايه زرد فرابورس حضور دارد ، اظهار داشت: به منظور رفع گلوگاه‌های تولید، دستیابی به تولید پایدار، کاهش ریسک عملیاتی در دوره بهره برداری ، افزایش ظرفیت تولید، کاهش آلایندگی و مدیریت مصرف حامل های انرژی همزمان با پروژه بازسازی واحد ۶۰۰ انجام تعمیرات اساسی در سایر واحدهای عملیاتی نیز در حال انجام است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی محقق شده در قالب اجرای این پروژه تعمیراتی که از شهریور سال گذشته  انجام شد، تعمیر اساسی واحد ۱۰۰۰ بوده که توسط نیروهای متخصص داخلی و شرکت پتروگام اطلس اروند از زیر مجموعه های پتروشیمی آبادان در حال انجام است. عملیات تعمیر اساسی سایر واحد های عملیاتی همزمان با پروژه واحد ۶۰۰ طبق برنامه زمان‌بندی و بر اساس الویت با هدف پایداری تولید و ایمن سازی مجتمع در مرحله بهره برداری در حال انجام بوده و این روند تا زمان راه اندازی واحد ۶۰۰ ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: واحد ۱۰۰۰ پتروشیمی آبادان، واحد جانبی تولید EDC که وابستگی مستقیم به واحد ۶۰۰ داشته و HCL را از واحد ۶۰۰ دریافت و EDC که ماده اولیه آن واحد است را تولید و به عنوان خوراک به واحد ۶۰۰ برمی گرداند. در واحد ۱۰۰۰ ، راکتور  اُکسی کلریناسیون بطور کامل عایق برداری، ضخامت سنجی و رادیوگرافی شد و کلیه قطعات داخلی راکتور توسط کارشناسان داخل مجتمع ساخته و کار گذاشته شد.

علوی عنوان کرد: چهار برج واحد ۱۰۰۰ بطور کامل تمیزکاری و سرویس شدند و کمپرسور هوا جزء به جزء سرویس شد و به همراه سایر تجهیزات دوّار واحد همزمان با راه اندازی واحد ۶۰۰ آماده بهره برداری هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ