کد خبر: ۱۵۴۶۶۷
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۳/۲۷

افزایش ۳۰ درصدی لاستیک تصویب شد / جلسه امروز با لوزام خانگی ها
رئیس سازمان حمایت:

افزایش ۳۰ درصدی لاستیک تصویب شد / جلسه امروز با لوزام خانگی ها

رئیس سازمان حمایت با اعلام تصویب افزایش ۳۰ درصدی قیمت لاستیک و به صورت علی الحساب گفت: از امروز طرح نظارت ویژه بر بازار لوازم خانگی در همه استانها از امروز شروع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس تابش در خصوص بررسی افزایش قیمت لاستیک در جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار به تسنیم گفت: پیشنهاد افزایش 30 درصدی قیمت لاستیک بررسی و مصوب شد به صورت علی الحساب اعمال شود. تولیدکنندگانی که معتقدند هزینه تمام شده بیش از این رقم است، باید مستندات و صورت های مالی را ارائه دهند تا در صورت تأیید، مجوز صادر شود.

وی ادامه داد: مستندات برخی شرکت ها، کافی نیست ولی با توجه به لزوم حفظ حقوق مصرف کننده از طریق تولید کافی و با هدف حمایت از تولید کننده، اگر مستندات قابل قبول ارائه کنند، بررسی و مجوز لازم صادر می شود.

این مقام مسئول در مورد مصوبات امروز لوازم خانگی هم توضیح داد: 22 شرکت حدود 400 قلم کالا را در سامانه 124 ثبت کرده اند و امروز جلسه ای با اتحادیه مربوطه و انجمن تولیدکنندگان و ذینفعان لوازم خانگی برگزار و هم قیمت های ثبت شده در سامانه اعلام می شود و هم طرح ویژه نظارت در همه استانها بر مبنای قیمت های ثبت شده در سامانه 124 از امروز آغاز خواهد شد.

تابش تاکید کرد: بنابراین همه شرکت ها باید قیمت کالاهای تولیدی را در سامانه ثبت کنند. اگر قیمت ها توسط فروشندگان بیش از نرخ های سامانه باشد با  برخورد شده و در صورت بروز مشکل اصناف در توزیع لوازم، اقدام به فروش خارج از شبکه کرده و برخورد لازم خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ