کد خبر: ۱۵۴۶۷۱
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۳/۲۷

توضیح شرکت در نوبت عرضه اولیه ۱۵ درصدی درباره توافق نامه خدمات

توضیح شرکت در نوبت عرضه اولیه ۱۵ درصدی درباره توافق نامه خدمات

شرکت رایان هم افزا که در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام ایستاده از خسارت های پیش بینی شده در قراردادها (توافق نامه سطح خدمات یا SLA ) و نحوه ثبت و شناسایی آنها در صورت وقوع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت رایان هم افزا که از 10 اسفند در بازار دوم فرابورس درج و در صف عرضه اولیه 15 درصدی سهام ایستاده از خسارت های پیش بینی شده در قراردادها (توافق نامه سطح خدمات یا SLA )و نحوه ثبت و شناسایی آنها در صورت وقوع خبر داد.

براین اساس، حمیدرضا عبداله پور مدیرعامل "رافزا" درخصوص سامانه نرم افزاری معاملات برخط، میزان قطعی درصورت وجود پایش و باتوجه به مدت زمان آن جریمه به شرح جدول ذیل محاسبه خواهد شد:

درخصوص میزبانی سامانه نرم افزاری مدیریت کارگزاری، میزان قطعی در صورت وجود پایش و باتوجه به مدت زمان آن جریمه به شرح جدول ذیل محاسبه خواهد شد:

جریمه ها مستقیما از فاکتور مشتری در همان دوره وقوع کسر می شود. جزئیات این اعداد در قالب صورت خلاصه فاکتور برای مشتریان ارسال می شود.

بنابراین گزارش، رایان هم افزا با بیش از ۱۰ سال فعالیت میزبان ۶۶ کارگزاری بورس اوراق بهادار، ۵۲ کارگزاری بورس کالا، انجمن کارگزاری در حوزه معاملات برخط، ۱۰ بانک و ۱۷۰ صندوق سرمایه گذاری مشترک فعال با بیش از ۱۳۰۰۰ شعبه فعال و عملیات بیش از ۲۰ هزار کاربر برای حدود ۶.۵ میلیون سرمایه‌گذار را بصورت برخط ساماندهی و خدمات رسانی می کند.

در ترکیب سهامداری این شرکت، تامین سرمایه نوین با ۳۳.۹ درصد، تامین سرمایه سپهر با ۲۸ درصد، شرکت ادورا مشاور با ۲۰ درصد ، کارگزاری تدبیرگران فردا با ۱۷.۸ درصد و سایر سهامداران با ۰.۲ درصد سهم حضور دارند. سرمایه اولیه شرکت ۱.۲۵ میلیارد تومان بوده که طی چهار مرحله افزایش سرمایه به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ