کد خبر: ۱۵۴۶۷۲
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۳/۲۷

نتایج دو مجمع

نتایج دو مجمع "همراه" مشخص شد/ رقم سود تقسیمی و زمان دریافت

در جریان برگزاری دو مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران ، صورت های مالی و رقم سود تقسیمی تصویب و اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده همراه اول صبح امروز با حضور بیش از 92.13 درصد سهامداران در محل برج همراه بصورت آنلاین برگزار شد.

در این مجمع، پس از قرائت گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به اسفند 98 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 1877 ریال سود محقق شده هر سهم 1565 ریال معادل 83 درصد برای هر سهم توزیع شود.

همچنین با اکثریت آرا پنج شرکت مخابرات، مهر اقتصاد مبین، گسترش الکترونیک مبین ایران، مدیریت سامان سازه غدیر و کاراشاپ به مدت دو سال به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره انتخاب شدند.

طبق برنامه ، سهامداران حقیقی از 10 تیر با مراجعه به شعب بانک پارسیان و ارایه کارت ملی و کد سهامداری اختصاصی و از طریق سامانه سجام می توانند این سود را دریافت کنند. سود سبدگردان ها نیز از همان تاریخ و با مراجعه به اداره امور سهام و ارایه مدارک قابل دریافت است.

سود سهامداران حقوقی و صندوق ها (به غیر از سهامدار عمده) تا 10 میلیون سهم از 25 مرداد تا 25 شهریور، 10 میلیون و یک تا 30 میلیون سهم از 25 شهریور تا 25 مهر، 30 میلیون و یک تا 40 میلیون سهم از 25 مهر تا 25 آبان، 40 میلیون و یک تا 70 میلیون سهم از 25 آبان تا 25 آذر، 70 میلیون و یک تا 100 میلیون سهم از 25 آذر تا 25 دی و سهامداران از 100 میلیون و یک سهم به بالا از 25 دی تا 25 بهمن پرداخت می شود. ضمن اینکه سود سهامداران عمده نیز بصورت توافقی طی سال 99 با رعایت مهلت قانونی 8 ماهه پرداخت می شود.

بنابراین گزارش، شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه اسمی 1.92 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حاضر است و شرکت مخابرات ایران مالک 83.9 درصدی آن بشمار می آید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» عبدالله رودگرپور | ساعت ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۴/۱۲
0
0
پاسخ
درود برشما.سود همراه اول نه به حساب سجام واریز شده به بانک پارسیان م اجعه کردم واریز نشده به کجا مراجعه کنم سپاس.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ