کد خبر: ۱۵۴۶۸۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۳/۲۸

ادعای نماینده مجلس به حباب بورس و دخالت دولت / تنها عامل افزایش قیمت سهام!!!
با تکیه بر اطلاعات ناقص اعلام شد:

ادعای نماینده مجلس به حباب بورس و دخالت دولت / تنها عامل افزایش قیمت سهام!!!

نماینده مجلس دیگر هم با تکیه بر اطلاعات ناقص در مورد بورس و ادعای حبابی شدن بازار به دلیل دخالت دولت، گفت: تنها عامل افزایش قیمت سهام ، افزایش سرمایه شرکت ها است !!!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  علی اصغر عنابستانی هم به جمع افرادی پیوست که با تکیه بر اطلاعات ناقص در مورد بورس و بازار سرمایه اظهار نظر کرده و با انتقاد از دخالت دولت در بازار سرمایه به خانه‌ملت، گفت: ورود دولت به بازار سرمایه موجب شده در سهام حباب ایجاد شود. وقتی سهام یک شرکت باید افزایش یابد که سرمایه آن بالا برود !!!

براساس این گزارش، ادعای افزایش قیمت سهام بعد از افزایش سرمایه شرکت ها از سوی نماینده سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب درحالی مطرح شده که در بازار سهام پیچیده و فنی ، حدود 30 عامل موجب ایجاد نوسان می شود و افزایش سرمایه یکی از این عوامل است.

پیش از این نیز چند نماینده مجلس و مسئولانی مانند محسن رضایی با اعلام مواضع گاه عجیب مانند کسب سود تنها ۱۰ درصد سرمایه گذاران و ضرر ۹۰ درصد دیگر و حرکت پول از بورس به دیگر بازارها، خبرساز شده بودند .

عنابستانی در ادعایی دیگر تاکید کرد: دولت برای تأمین کسری بودجه ، اقدام به ورود به بورس کرده و در این بخش دخالت غیرضروری می کند. در شرایط کنونی دولت با بازار سرمایه بازی می کند که زنگ خطر بزرگ ی برای کشور است و  قطعا در صورت سقوط شاخص های بورس ، زمینه ساز بروز مسائل و آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: عرضه مسکن در بورس فی نفسه خوب است اما در شرایط کنونی و با وضعیت دخالت دولت ، عرضه مسکن و زمین در بازار سرمایه اشتباه بوده و خطرآفرین خواهد بود. وقتی فعالیت بازار سرمایه را منطقی و از دخالت های اشتباه پرهیز شود آن وقت عرضه زمین و مسکن در بورس منطقی و عقلانی خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد | ساعت ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۴/۱
0
0
پاسخ
خاهشا کسانی که کارشناس نیستن دربورس دخالت نکنن وباعث آشفتگی نشن
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ