کد خبر: ۱۵۴۶۸۶
۰:۰ - ۱۳۹۹/۳/۲۸

هشدار مدیرعامل

هشدار مدیرعامل "کچاد" به استخراج ذخایر سنگ آهن و تعطیلی فولادسازی ها

مدیرعامل چادرملو هشدار داد: چنانچه سریعتر نسبت به استخراج از ذخایر شناسایی شده و اکتشافات جدید معادن سنگ آهن اقدام نشود بسیاری از شرکت های فولادسازی در خطر تعطیلی یا کاهش تولید قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ناصر تقی زاده در نخستین جلسه دوره ای شورای مدیران در مجتمع صنعتی چادرملو پس از گزارش مدیر مجتمع  در خصوص وضعیت تولید و فروش شرکت و درخواست برای رفع برخی موانع توسعه تولید گفت: اگر به دنبال توسعه و تحقق جهش تولید هستیم هیچ راهی جز دستیابی به مواد اولیه جدید نداریم.

وی با گلایه از برخی تصمیم گیرندگان و دیوانسالاری موجود که موجب جلوگیری از بهره برداری ذخایر شناسایی شده، هشدار دارد: چنانچه هر چه سریعتر نسبت به استخراج از ذخایر شناسایی شده و اکتشافات جدید معادن سنگ آهن اقدام نشود بسیاری از شرکت های فعلی فولاد سازی در خطر تعطیلی و یا کاهش تولید قرار می گیرند.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای تولید کنندگان و مسئولان و متولیان تکلیف است تا با اتخاذ تدابیر اثر بخش در تحقق توسعه همه جانبه تلاش کنیم. جایگزین کردن معادن بجای نفت با شعار محقق نمی شود. این نیاز به عزم و اراده ای قوی و مدیران جسور و کارآمد است.

تقی زاده ادامه داد: امروز فولاد کالایی ارزشمند در جهان است و مشخص نیست همین روند تا چند سال آینده وجود داشته باشد. بنابراین تا فرصت باقی است باید بهترین بهره برداری را از این صنعت کرد. چادرملو این آمادگی را دارد با سرمایه گذاری در معادن جدید همچنان نقش ارزشمند را در صنعت سنگ آهن و فولاد حفظ کند و گام های عملی برای توسعه بردارد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مهدی | ساعت ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۳/۲۹
0
0
پاسخ
ببخشید ها همین معادن فعلی که استخراج میشوند اگر به خارج صادر نشود کل مملکت را جواب میده
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ