کد خبر: ۱۵۴۶۹۵
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۳/۲۸

۲۹۰ خودروی احتکاری خارجی به ارزش ۶ تریلیون در تهران کشف شد

۲۹۰ خودروی احتکاری خارجی به ارزش ۶ تریلیون در تهران کشف شد

رییس پلیس پایتخت از کشف ۲۹۰ خودرو احتکاری خارجی به ارزش ۶ تریلیون ریال در ۲ پارکینگ غرب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سردار حسین رحیمی گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو بصورت ویژه در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت و گروهی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر همسو با سایر همکاران در اجرای ماموریت محوله اقدام کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری 150 تهرانسر با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودرو خارجی در 2 پارکینگ کنار هم مطلع شدند که بررسی موضوع در اختیار گروه عملیات ویژه این کلانتری قرار گرفت. پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی، گروه های مختلف عملیاتی طی یک عملیات همزمان در بازرسی از پارکینگ های مورد نظر 290 دستگاه انواع خودروهای خارجی احتکار شده کشف کردند.

رحیمی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حاکی از دپوشدن بیش از یک سال خودروها در این پارگینگ ها بود، ادامه داد: خودروهای مکشوفه شامل 154 دستگاه سانتافه ، 48 دستگاه پیکاتو، 43 دستگاه اپتیما، 6 دستگاه سوناتا، 13 دستگاه سورنتو، 2 دستگاه تاتا و 24 دستگاه سراتو است. ارزش تقریبی خودرو های کشف شده برابر اعلام کارشناسان 6 تریلیون ریال است و در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۵/۶
1
0
پاسخ
انبار شرکت اطلس خودرو واقع در خیابان شانزدهم جاده مخصوص کرج هست. پرونده شون رفته شعبه ۱۳ دادسرای ویژه جرایم اقتصادی.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ