کد خبر: ۱۵۴۸۰۰
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۴/۱

سومین دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیر گروه هلدینگ عظام و سایر متهمان

سومین دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیر گروه هلدینگ عظام و سایر متهمان

جلسه رسیدگی به اتهامات مدیر گروه هلدینگ عظام و سایر متهمان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، سومین جلسه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی و سایر متهمان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، ایروانی دو پرونده در حال رسیدگی دارد. پرونده حاضر مبنی بر ۱۶ هزار میلیارد تومان فساد بانکی در جریان رسیدگی بوده که در آن شکایت بانک های مسکن، سپه، صادرات، توسعه صادرات، ملی و سازمان بازرسی کل کشور از وی و ۶ متهم دیگر مطرح شده و اسفند سال گذشته دو جلسه رسیدگی در این خصوص برگزار شده است.

ایروانی همچنین مدیر گروه عظام و تولید کننده قطعات خودرو متهم ردیف اول پرونده دیگری است که به افساد فی الارض از مجرای اخلال عمده در نظام اقتصادی با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان، معاونت در جعل اسناد،پرداخت رشوه و مشارکت در فراری دادن متهم است.

این پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد و به گفته نماینده دادستان، رقم دست اندازی ایروانی به بیت المال و تحصیل مال از طریق نامشروع با ایجاد شبکه ارتشاء، سالانه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که بیش از ۱۰ سال این جرم را مرتکب شده و مجموع آن به بیش از چهار هزار میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ