کد خبر: ۱۵۵۸۳۲
۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۴/۲۹

مهم‌ترین درآمد بانک صادرات و برنامه‌ افزایش سهم بازار منابع
مدیرعامل مطرح کرد:

مهم‌ترین درآمد بانک صادرات و برنامه‌ افزایش سهم بازار منابع

مدیرعامل بانک صادرات گفت: درآمد حاصل از پرداخت تسهیلات و کارمزد مهم‌ترین درآمد بانک است و اگر درآمدهای عملیاتی را افزایش دهیم، سود پایدار بانک افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت‌الله صیدی در مراسم معارفه مدیرشعب در خراسان‌رضوی با اشاره به عملکرد بانک صادرات در تحقق اهداف تعیین‌ شده، گفت: طی دو سال گذشته موفق شدیم زیان‌دهی بانک را متوقف و به سودآوری برسانیم. در سال ٩٩ نیز برنامه‌های مستمری برای افزایش سهم بازار منابع داریم تا به تثبیت سودآوری پایدار برسیم.

وی لازمه تحقق سودآوری پایدار را افزایش درآمدها و مدیریت هزینه‌ها دانست و افزود: برای تثبیت سودآوری لازم است درآمدها را افزایش دهیم. درآمدهای عملیاتی شامل درآمد حاصل از پرداخت تسهیلات و کارمزد مهم‌ترین درآمد بانک است که پایدار است و اگر بتوانیم درآمدهای عملیاتی را افزایش دهیم، سود پایدار بانک افزایش می‌یابد.

صیدی ادامه داد: با رعایت بهداشت اعتباری و بهینه‌سازی ترکیب تسهیلات و عقود می‌توان درآمدها را افزایش داد و تسهیلات بیشتر نیز همواره نیازمند منابع بیشتر است که ایجاد آن به کاهش قیمت تمام‌شده پول می‌انجامد. هزینه‌های مطالبات مشکوک‌الوصول و هزینه‌های مالی، دو هزینه مهم و تاثیرگذار هستند. سود عملیاتی به خودی خود تحقق نمی‌یابد و نیاز به تلاش و طی فرآیندها دارد و کار بانک نیز انجام عملیات بانکداری و تحقق همین سود است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ