کد خبر: ۱۵۶۰۰۴
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۵/۲

نتیجه مجمع سالانه بانک کارآفرین مشخص شد / توزیع مشروط سود

نتیجه مجمع سالانه بانک کارآفرین مشخص شد / توزیع مشروط سود

مجمع سالانه بانک کارآفرین برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۲۰ تومان سود برای هر سهم توزیع تا پس از مشخص شدن برنامه افزایش سرمایه، نسبت به انتقال آن تصمیم گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه بانک کارآفرین صبح سه شنبه 31 تیر با حضور 71.6 درصد سهامداران در محل خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، کوچه کاج آبادی، پلاک 75 برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند 98 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 344 ریال سود محقق شده، 200 ریال معادل 58 درصد سود برای هر سهم به حساب مطالبات سهامداران منظور شود تا پس از مشخص شدن برنامه افزایش سرمایه، نسبت به انتقال سود به حساب افزایش سرمایه و تقسیم نقدی مابقی آن تصمیم گیری شود.

پس از مشخص شدن برنامه افزایش سرمایه، سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از 11 مرداد و سهامداران حقیقی غیر سجامی از یک شهریور از طریق اداره امور سهام به شماره حساب های معرفی شده واریز می شود.

همچنین سود سهام سهامداران حقوقیف صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان ها از 11 مرداد با ارائه آگهی ثبتی و آگهی تاسیس و مجوز فعالیت از طریق اداره امور سهام به شماره حساب های معرفی شده واریز می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ