کد خبر: ۱۵۶۱۱۱
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۵/۵

نظر منفی مدیر مسئول یک روزنامه از برگزاری مراسم محرم
با انتقاد از رئیس جمهور اعلام شد :

نظر منفی مدیر مسئول یک روزنامه از برگزاری مراسم محرم

مدیرمسئول یک روزنامه از تصمیم دولت برای برگزاری باشکوه مراسم محرم در شرایط کرونایی انتقاد کرد و گفت: برگزاری مراسم با رعایت کامل دستورات بهداشتی امکانپذیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسیح مهاجری با انتشار مطلبی در روزنامه جمهوری اسلامی ضمن انتقاد از تصمیم دولت برای برگزاری مراسم محرم اعلام کرد: برگزاری عزاداری‌ها با رعایت کامل دستورات بهداشتی عملا امکان‌پذیر نیست. همین سخن را هنگام برداشتن محدودیت‌های کرونایی در خرداد شنیدیم اما کنترل و مهار کرونا از اختیار ستاد خارج شد و آمار ابتلا و مرگ و میر به رقم‌های بی‌سابقه رسید.

این روزها از یکطرف، مسئولین وزارت بهداشت از مردم می‌خواهند از سفرهای زیارتی، تجمعات، برگزاری مراسم عروسی و تدفین پرهیز کنند و از طرف دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌ می‌گیرد مراسم عرفه و محرم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود درحالی که طبق اعلام وزارت بهداشت ۲۵ استان به صورت جدی درگیر کرونا هستند.

نتیجه این می‌شود که برای انجام امر مستحب، سلامت جامعه به خطر می‌افتد و بسیاری از مردم قربانی کرونا خواهند شد.در واقع به نام دین برخلاف خواست دین که حفاظت از جان را در اولویت اول قرار داده عمل می‌کنیم.

رئیس‌جمهور ! به عنوان فرمانده کل ستاد مقابله با کرونا مسئول جان مردم هستید. به این واقعیت تلخ فکر کنید که با این تصمیمات،پائیز سیاهی در انتظار کشور خواهد بود و همان بلائی را به جان‌ها خواهد انداخت که لغو محدودیت‌های کرونائی در پی داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ