کد خبر: ۱۵۷۱۱۴
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۵/۳۱

آمادگی بانک ملت برای همکاری با سایپا و شرکت های قطعه ساز گروه

آمادگی بانک ملت برای همکاری با سایپا و شرکت های قطعه ساز گروه

مدیرعامل بانک ملت از آمادگی تامین منابع مالی به سایپا و همکاری با شرکت های قطعه ساز این خودرو ساز برای تولید قطعات جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد بیگدلی در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری و خطوط تولید شرکت سایپا گفت: استراتژی قبلی سایپا در حوزه تولید محصولات اقتصادی و ارزان قیمت بوده ولی با شرایط موجود و تغییر استراتژی، شاهد تولید محصولات متنوعی در رده های مختلف خواهیم بود که به زودی وارد بازار خواهد شد و این اقدامات بسیار ارزشمند است.

وی افزود: این چنین اقداماتی در شرایط عادی جزو برنامه های معمول شرکت های تولیدی است ولی در شرایطی که تحت تحریم و فشارهای شدید اقتصادی قرار گرفته و هیچ گونه همکاری های بین المللی انجام نمی شود، انجام برنامه های نوآورانه و توسعه ای در حوزه تولید نشان از تخصص نیروها و توان مدیریتی بالا دارد که در سایپا در حال انجام است.

این مقام مسئول ادامه داد: سایپا یکی از شرکت های بزرگ در حوزه اشتغال و تولید است که با شرایط موجود در این زمینه ها رشد کرده و شرایط آن روز به روز بهتر می شود بر همین اساس به زودی از جنبه های مختلف به خودروساز اول تبدیل خواهد شد. این بانک با تمام قدرت در کنار صنایع بزرگی چون سایپا حضور خواهد داشت تا بتواند با تامین منابع مالی کمکی در جهت اقدام عملی شعار سال داشته باشد.

بیگدلی با اشاره به اینکه بانک ملت تعامل بسیار خوبی با گروه سایپا داشته و دارد، عنوان کرد: آمادگی داریم در کنار سایپا در جهت جهش تولید و ایجاد اشتغال جدید کمک های مالی خوبی را به این گروه خودروساز ارائه دهیم. با توجه به شرایط مناسب مالی این خودروساز، می توانیم با شرکت های قطعه ساز گروه سایپا هم که در حال تولید قطعات جدید با رویکرد داخلی سازی، خودکفایی و جلوگیری از خروج ارز هستند در قالب انعقاد تفاهم نامه ای در کنار آنها باشیم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ