کد خبر: ۱۵۷۱۸۸
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۶/۲

واکنش سایپا به ویدئوی چهار سال پیش فروش محصولات در لبنان

واکنش سایپا به ویدئوی چهار سال پیش فروش محصولات در لبنان

سایپا در واکنش به گزارش ویدئویی فروش محصولات در لبنان اعلام کرد: این ویدئو مربوط به سال ۹۵ است که به تازگی با ترجمه و تحلیل اشتباه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سایپا در واکنش به انتشار فراگیر گزارش ویدئویی شبکه الجدید لبنان از فروش محصولات این خودروساز در لبنان اعلام کرد: این ویدئو مربوط به سال ۹۵ است که به تازگی اما با ترجمه و تحلیل اشتباه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

در سال‌های گذشته گروه سایپا در جهت توسعه بازارهای صادراتی و افزایش صادرات غیرنفتی، فروش محصولات در کشورهای دیگر را در دستور کار قرار داده و با همکاری شریک تجاری در لبنان تعدادی از محصولات سواری و تجاری را در بازار این کشور عرضه کرد.

شبکه الجدید لبنان در گزارشی که چهار سال پیش از نمایندگی سایپا در این کشور تهیه کرد به محصولات متنوع سواری و تجاری و شرایط منعطف فروش نقدی و اعتباری این خودروها به شهروندان لبنانی در آن سال ها پرداخت اما ویدئوی این گزارش در روزهای اخیر و با ترجمه و تفسیری اشتباه در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است.

قیمت محصولات سایپا سال ۹۵ در لبنان از ۸۴۰۰ دلار برای پراید تا ۱۹هزار و ۲۰۰ دلار برای چانگان متغیر بوده و هیچ خودرویی به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه نشده است. در این گزارش عنوان شده هر شهروند لبنانی که ماهانه ۱۵۰۰ دلار درآمد کسب می کند یا حقوق ماهیانه‌ای معادل ۱۵۰۰ دلار داشته باشد، توانایی پرداخت اقساط خودرو را خواهد داشت و لذا می تواند این خودروها را بصورت اقساطی از طریق بانک های عامل لبنانی یا مستقیماً از نمایندگی سایپا در لبنان خریداری کند.

سایپا درخصوص اطلاعات و توضیحات نادرستی که به همراه این ویدئو منتشر شده از هموطنان می خواهد بدون اطمینان از درستی محتوا، هیچ پیامی را باور و بازنشر نکنند. زیرا تفسیرهای این چنینی در فضای مجازی بعضا یا از روی عدم آگاهی و اشتباه و یا عامدانه و در راستای اهداف سیاسی و ضدامنیتی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد | ساعت ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۶/۲
0
0
پاسخ
سلام , من به عنوان یک ایرانی کیفیت و قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو بی رقیب را عادلانه نمی دانم
» ناشناس | ساعت ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۶/۲
0
0
پاسخ
حالا داده باشن جای نگرانی نیست ما مردم شریف ایران کسریشو جبران میکنیم سایپائیها اصن نگران نشن یوقت
» M | ساعت ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۶/۲
0
0
پاسخ
اشکالی نداره بدید کسی ناراحت نیست ما مردم غیور کسریها رو جبران میکنیم
» عباس | ساعت ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۶/۳
0
0
پاسخ
سلام یعنی سایپا چانگان رو به قیمت سانتافه زومیک میده لبنان اوناهم با سر میخرند
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ