کد خبر: ۱۶۱۶۶۷
۹:۳ - ۱۳۹۹/۹/۲

سازمان حمایت مسئول تشخیص غیرقانونی بودن افزایش تعرفه بانکی است
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران :

سازمان حمایت مسئول تشخیص غیرقانونی بودن افزایش تعرفه بانکی است

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران ابراز امیدواری کرد سازمان حمایت در صورت محرز شدن تخلف دولت در افزایش تعرفه های بانکی، پرونده مربوط را به تعزیرات ارسال کند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، محمدعلی اسفنانی گفت: تعزیرات حکومتی تهران مجموعه ای شبه قضایی بوده و حتما باید پرونده شبه قضایی در اینگونه موارد تشکیل شود. برخی شعب با همراهی مراجع در محل وقوع تخلف حاضر شده و حکم صادر می شود و گشت های تعزیراتی بر همین مبناست هستند.

وی افزود: نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه ، دستگاه های کاشف هستند که وقتی تخلفی را در عرصه قاچاق کالا و ارز مشاهده کنند، گزارش می کنند. در مورد سایر تخلفات تعزیراتی نیز بازرسانی از سوی اتاق اصناف فرستاده می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: اتاق اصناف اتحادیه ها را در زیر مجموعه دارد که تعداد بسیاری بازرس را به اصناف می فرستند و برخی از بازرس ها به سازمان حمایت مربوط می شوند و قسمی دیگر نیز زیر مجموعه سازمان های صنعت هر استان می باشند.

اسفنانی تاکید کرد: اینکه رئیس اتحادیه درخواست گزارش تخلف کند، جای تامل دارد ولی هر اتحادیه ای دارای اعتباری است که باید توسط اعضا حفظ شود.  اتحادیه ها برای جلوگیری از آسیب ها در صورت مشاهده متخلفان، گزارش را ارسال می کنند و هم اینک اصناف بیش از 300 بازرس دارند که مرتبا برگه های تخلف را برای ما ارسال می کنند.

وی گفت: آمادگی داریم در کمترین وقت، گزارش های واصله را بررسی و اقدام به صدور حکم کنیم. افزایش قیمت کالا با دلار، واقعیتی است و بارها تاکید شده این اتفاق درست نیست.

اسفنانی افزود: به مسئولان رده بالای اقتصادی پیشنهاد دادیم وقتی اقتصاد را به ارزهای خارجی گره می زنید، پس باید تمهیداتی اتخاذ کنید که با کاهش قیمت ارز، راهکار دیگری برای کاهش قیمت ها در بازار داخل بیابید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ