کد خبر: ۱۶۱۷۲۷
۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۹/۳

دریافت خدمات غیرحضوری پیشخوان دولت با اپلیکیشن شرکت بورسی
برای‌اولین بار رقم خورد:

دریافت خدمات غیرحضوری پیشخوان دولت با اپلیکیشن شرکت بورسی

امکان دسترسی به سامانه پیشخوان هوشمند از امروز برای دریافت آنلاین خدمات دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ict روستایی از طریق اپلیکیشن سکه به‌پرداخت ملت فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امکان دسترسی به سامانه پیشخوان هوشمند از امروز سوم آذر برای دریافت آنلاین خدمات دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ict روستایی از طریق اپلیکیشن سکه به‌پرداخت ملت فراهم شد.

بر اساس این امکان که برای نخستین‌بار و با توجه به ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا و بیانیه ریاست جمهوری با همکاری اپراتور آی تی ساز راه‌اندازی شده، هموطنان می‌توانند با ورود به قسمت پیشخوان هوشمند در اپلیکیشن سکه شرکت به پرداخت ملت و انتخاب نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان به محل زندگی و یا محل کار، کلیه درخواست‌های مربوط به خدمات این دفاتر اعم از استعلام و پرداخت عوارض خودرو، تاییدیه تحصیلی ،خدمات پذیرفته‌شدگان تحصیلات تکمیلی ،ثبت نام و احراز هویت سجام ، سهام عدالت، انواع اعتبارسنجی ، آی تی بیمه و آی تی بورس ، آی تی سیم ، خدمات اپراتورهای ارتباطی ، آی تی ثبت و خدمات قوه قضاییه هوشمند و ... را بصورت آنلاین و شبانه‌روزی دریافت کنند و نتیجه آن از طریق پیامک اعلام شده یا بنا بر ضرورت به آدرس پستی آنها ارسال شود.

همچنین به جهت دسترسی هموطنان به خدمات ، امکان احراز هویت افراد نیز در این سامانه بصورت غیر حضوری و آنلاین توسط شبکه دفاتر پیشخوان صورت خواهد پذیرفت . در این مدت خدمات جدید در سامانه ( پیشخوان هوشمند ) در اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت به هموطنان اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه موبایلی سکه را می توانید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند بازار، سیبچه و... یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری (#2*741*) و از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به‌پرداخت ملت به آدرس www.behpardakht.com دریافت کنید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ