کد خبر: ۱۶۴۵۱۴
۰:۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳

نتیجه جلسه مهم نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا با نمایش دود سفید !
سخنگوی کمیسیون مجلس و عضو هیات مدیره ذوب آهن اعلام کردند:

نتیجه جلسه مهم نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا با نمایش دود سفید !

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو هیات مدیره ذوب آهن، نتیجه جلسه مهم درباره نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا را اعلام کردند که با نمایش دود سفید همراه بود !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت اله فیروزی درباره جلسه عصر دیروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس با موضوع بررسی مواد ۳ و ۴ طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد گفت: این جلسه با حضور معاون وزارت صنعت، رییس سازمان بورس، نمایندگان مرکز پژوهش‌ها و انجمن‌های مختلف حوزه فولاد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن تصویب ماده ۳ طرح با اعمال اصلاحاتی ، مقرر شد به منظور اعمال نظرات مختلف درباره ماده ۴ و سایر مواد، نمایندگان دولت، بورس، مرکز پژوهش‌ها و انجمن‌های مربوط به فولاد اقدام به اعلام نظرات به کمیسیون کنند.

فیروزی افزود:بررسی نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس، چگونگی رصد بازار، نحوه صادرات، چگونگی مدیریت حوزه صادرات، نحوه کنترل بازار داخل و حفظ بازار صادراتی از دیگر موارد جلسه بود .

براساس این گزارش، احسان دشتیانه عضو هیئت مدیره ذوب آهن هم در توییتر اعلام کرد: اعضای کمیسیون صنایع مجلس بعد از شنیدن توضیحات ‎رئیس سازمان بورس و ‎معاون معدنی وزارت صنعت ، تصویب طرح فولاد را به بعد از نظر و اصلاحات کارشناسی این دو موکول کردند .

دود سفید برخواسته از این جلسه امید احیای ‎بازار سرمایه را زنده می‌کند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ