کد خبر: ۱۶۵۴۹۰
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۹

تقدیر نمایندگان مجلس از اقدامات

تقدیر نمایندگان مجلس از اقدامات "همراه" در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد

نایب رئیس مجلس و چند تن از نمایندگان مردم تهران از اقدامات حمایتی همراه اول در مناطق زلزله زده استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همراه اول در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی ضمن اعزام گروه یاری رسان و توزیع اقلام خوراکی و بسته‌های حمایتی در مناطق زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، گزارش عملکردی از اقدامات به برخی نمایندگان مجلس حاضر در منطقه ارائه داد.

یاسر رایگانی سخنگوی همراه اول که از 6 اسفندماه به همراه گروهی به مناطق زلزله زده سی سخت رفته، گزارشی از پایداری و وضعیت شبکه همراه اول در این مناطق و اقدامات حمایتی این اپراتور به علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، احمد نادری و علی خضریان نمایندگان مردم تهران داد.

علی نیکزاد نیز ضمن استماع گزارش عملکرد فنی و اقدام حمایتی همراه اول از مردم مناطق زلزله زده، فعالیت های اپراتور اول تلفن همراه در زمینه مسئولیت اجتماعی را ارزنده توصیف و از همراه اول بابت مجموع این اقدامات تقدیر و تشکر کرد.

بنابراین گزارش، این حادثه غیرمترقبه که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت و مصدومیت تعدادی از هموطنان و خسارت به واحدهای مسکونی را سبب شد ساعت 22:05 چهارشنبه 29 بهمن‌ماه به قدرت 5.6 ریشتر در بخش‌هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد رویداد داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ