کد خبر: ۱۶۶۴۱۶
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱/۱۱

شرایط ورود شرکت ها به بورس و فرابورس سخت است و باید آسان شود
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس:

شرایط ورود شرکت ها به بورس و فرابورس سخت است و باید آسان شود

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با نقش نقش ۱۰۰ درصدی بازار سرمایه در تحقق شعار سال از تسهیل شرایط ورود شرکت ها به بورس و فرابورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن علیزاده با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ و راه‌های تحقق مانع‌زدایی و پشتیبانی‌ها به ایرنا گفت: قوانین زائد سال‌ های گذشته مربوط به نبود جنگ اقتصادی بوده باید شناسایی ، حذف و اصلاح شوند. لازمه این اقدام، هم‌گرایی دقیق قوای مقننه، مجریه و قضاییه است.

وی ادامه داد: تولیدکننده باید فقط دغدغه تولید داشته باشد نه موانعی مانند تامین مواد اولیه، هزینه‌های کارگری، تسهیلات بانکی، بازار فروش . بنابراین مسئولان تلاش کنند تا زمینه تولیدات فراهم و مراودات مثبتی با کشورهای همسایه انجام شود. چرا که تولیدکنندگان داخلی بارها ثابت کرده اند می توانند کالاهای باکیفیت را تولید و در جهان مشتری داشته باشند.

این نماینده با اشاره به برنامه کمیسیون اقتصادی مجلس برای مقررات‌زدایی و راه اندازی کارگروه ویژه تسهیل موانع و مقررات ، افزود: در این کارگروه با کمک همه دستگاه های مرتبط مانند قوای قضاییه و مجریه و سایر ارگان ها چون اتاق های تعاون و بازرگانی، قوانین زائد شناسایی و حذف خواهند شد.

علیزاده ادامه داد: بازار سرمایه هم با حمایت دولت و بانک مرکزی می تواند تامین مالی مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد اما بسیاری از شرکت های تولیدکننده با سختی زیادی وارد بورس و فرابورس می شوند. بنابراین نقش بازار سرمایه در تحقق شعار سال ١٠٠ درصد مثبت بوده و می توان با  تسهیل شرایط ورود شرکت ها به بازار سهام ، زمینه تامین مالی مناسب و افزایش تولید را فراهم کرد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ