کد خبر: ۱۶۶۴۲۱
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱/۱۱

شرایط ورود به محدوده طرح ترافیک تهران در سال جدید اعلام شد
توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری:

شرایط ورود به محدوده طرح ترافیک تهران در سال جدید اعلام شد

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، شرایط و هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک همراه با جریمه سال جاری را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران درباره شرایط ورود به محدوده طرح ترافیک اعلام کرد: در شرایط جدید، شهروندان باید پیش از ورود به طرح، روز مورد نظر را ذخیره کنند. در غیر این‌صورت محاسبه عوارض تردد خودرو با بیشینه ضرایب و به‌ازای هر روز تردد با نرخ حدود 78 هزار تومان مستقل از ساعت تردد و نوع معاینه فنی خودرو انجام خواهد شد.

شرایط اعلام شده از سوی شهرداری تهران برای ذخیره طرح به‌شرح زیر است:

-امکان "ذخیره مجوز روزانه طرح" از ظهر روز چهارشنبه برای هفته بعد و روزهای هفته‌‏ای که در آن قرار داریم در صورت عدم تکمیل ظرفیت روزانه میسر است.

-در صورتی‌که ظرفیت مجاز روزانه به پایان برسد، امکان ذخیره وجود ندارد و مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک نخواهید بود و در صورت تردد، بیشینۀ ضرایب برای محاسبۀ عوارض برای خودرو اعمال و مبلغ 78 هزار تومان از کیف پول شهروندی کسر و یا به حساب بدهی منظور خواهد شد.

-خودروهایی که بدون ذخیره اقدام به ورود و تردد در محدودۀ طرح ترافیک کنند، غیرمجاز تلقی شده و محاسبۀ عوارض آن‏‌ها براساس بیشینۀ ضرایب است.

-مبلغ پرداختی از بابت ثبت مجوز روزانه طرح برای ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک در حساب شهروندی مسدود خواهد شد.

-مبلغ مسدودی بابت ثبت ذخیره مجوز روزانه طرح به ازای تردد خودرو به‌شرح زیر است:

مبلغ 63 هزار تومان به‌ازای خودروی دارای معاینه فنی عادی، 44 هزار تومان به‌ازای خودروی دارای معاینه فنی برتر و 7 هزار تومان به‌ازای خودروی برقی یا هیبریدی

-مبلغ نهایی عوارض ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک، پس از بررسی ترددها حداکثر ده روز پس از تاریخ آن از مبلغ مسدود شده کسر و مابقی به حساب عودت داده خواهد شد و در صورت‏‌ عدم تردد و یا رویت نشدن توسط دوربین‏‌ها،7 هزار تومان از مبلغ مسدودی کسر و مابقی به حساب مسترد می شود.

-امکان لغو  مجوز برای هر روز تا ساعت 6 صبح همان‌روز امکان‌پذیر است.

-به منظور ثبت ذخیره مجوز روزانه برای ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک،باید حتما خودروی تحت پوشش دارای معاینه فنی معتبر در حساب کاربری  داشته باشید.

-درخواست‏‌های ثبت‏‌شده، منحصر به پلاک خودروی مشخص است و در صورتی‏‌که دارای چندین خودرو در حساب کاربری هستید،‏‌باید برای تردد هر یک جداگانه اقدام به ثبت کنید.

-امکان جابه‏‌جایی رزرو از خودرویی به خودروی دیگر وجود ندارد و باید ذخیره خودروی اول لغو و در صورت وجود ظرفیت برای خودروی دیگر ثبت انجام شود.

-برای ورود به محدودۀ کنترل آلودگی هوا (زوج یا فرد سابق) نیازی به ذخیره نیست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ