کد خبر: ۱۶۶۴۳۰
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱/۱۳

رکورد زنی کرونا با افزایش ۳۵۰۰ نفری بیماران در هفته دوم فروردین

رکورد زنی کرونا با افزایش ۳۵۰۰ نفری بیماران در هفته دوم فروردین

رکورد آمار بستری های کرونایی در هفته دوم فروردین نسبت به هفته اول با افزایش ناگهانی۳۵۰۰ بیمار شکسته شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رکورد قابل توجهی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، تعداد بیماران بستری شده کرونایی در هفته دوم فروردین سال جاری نسبت به هفته اول بیش از ۳۵۰۰ نفر افزایش یافت که درآغاز موج دوم و سوم ۱۵۰۰ و ۲۳۰۰ بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رکورد قابل توجهی داشته است.

بر اساس این گزارش، شیب تند‌تر افزایش بستری در موج چهارم پیامد نسخه جهش یافته انگلیسی، دورهمی‌ها و سفرهای نوروزی، مراسم عروسی و سوگواری بوده است.

 

در صورت عدم اتخاذ تدابیر جدی از سوی مسئولان و رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی  توسط مردم، باید به‌زودی منتظر افرایش شمار مبتلایان و قربانیان خیز چهارم بیماری بود.

وزارت بهداشت هم ضمن هشدار نسبت به اوج‌گیری موج چهارم کرونا با ارسال پیامک به مردم اعلام کرد: تعداد مبتلایان در اکثر مناطق با سرعت در حال افزایش است. لذا برای حفظ سلامت، لطفا به سیزده بدر نروید، خارج از منزل حتما ماسک بزنید و از حضور در دورهمی‌های خانوادگی، مراسم عروسی، سوگواری و‌ محیط‌های پر جمعیت پرهیز کنید.

پیامک هشدار وزارت بهداشت در حالی ارسال می‌شود که در طول ایام تعطیلات اکثر راه‌ها و جاده‌ها باز بوده و مردم به شهرها و مکان‌های تفریحی مختلف سفر کرده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ