کد خبر: ۱۷۴۹۱۰
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۶/۱۷

تلاش اوپک‌ پلاس برای حفظ قیمت نفت تا سقف ۷۵ دلار و شرط تعدیل عرضه
مدیر شرکت نفت روسیه اعلام کرد :

تلاش اوپک‌ پلاس برای حفظ قیمت نفت تا سقف ۷۵ دلار و شرط تعدیل عرضه

مدیر شرکت نفت روسیه از تلاش اوپک‌ پلاس برای حفظ قیمت نفت تا سقف ۷۵ دلار خبر داد و گفت: تعدیل عرضه به شرایط بازار بستگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، واگیت الکپروف با اشاره به تلاش اوپک‌ پلاس برای حفظ قیمت نفت تا سقف ۷۵ دلار به کومرسانت گفت: نفت ۶۵ تا ۷۵ دلاری برای مصرف‌کنندگان مناسب است و تولیدکنندگان در تلاش‌ هستند با تعدیل تولید، قیمت نفت را در این محدوده حفظ کنند.

وی افزود: تعدیل عرضه نفت به شرایط بازار بستگی دارد و می‌تواند متفاوت باشد. سپتامبر(شهریور) سال آینده میلادی که زمان پایان محدودیت عرضه است، نقطه‌ای عطف در بازارهای جهانی خواهد بود و شرکت لوک‌اویل باید تولید روزانه ۹۰ هزار بشکه تولید را احیا کند که امید است در بازار، خریدار داشته باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت لوک‌اویل که پیش از این از کاهش سهم در طرح نفتی قرنه‌غربی۲ عراق خبر داده بود در حال مذاکره با دولت عراق برای حفظ مشارکت در این طرح است.

وزرای اوپک‌ پلاس چهارشنبه گذشته موافقت کردند برنامه افزایش تدریجی تولید را ادامه دهند و تولید در اکتبر(مهر) مانند سپتامبر(شهریور) ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کند. نشست بعدی ۴ اکتبر (۱۳‌مهر) برگزارخواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ