کد خبر: ۱۷۵۲۲۸
۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۶/۲۷

درخواست تسلیم سند مالکیت قطعه زمین ۱۵.۷ هزار متری از شرکت بورسی

درخواست تسلیم سند مالکیت قطعه زمین ۱۵.۷ هزار متری از شرکت بورسی

تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ که بعد از دو ماه غیبت به تابلو برگشته بود به دلیل درخواست تسلیم اصل سند مالکیت قطعه زمین ۱۵.۷ هزار متری توسط اداره ثبت اسناد و املاک با توقف نماد مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ که چهارشنبه گذشته بعد دو ماه غیبت به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده ( برای افزایش سرمایه ) به تابلو بازار دوم معاملات بورس برگشته بود ، قبل از شروع داد و ستد امروز با توقف یک ساعته نماد مواجه شد .

براساس این گزارش، "کماسه" اعلام کرد: پیرو رأی قطعی شعبه 8 دادگاه تجدید نظر استان تهران در 18 خرداد سال جاری و در رابطه با پرونده اعتراض ثالث نسبت به دادنامه 25 آبان 84 و ابطال اسناد بخشی از اراضی کارخانه شرکت ( 15 هزار و 712 متر مربع ) ، اداره ثبت اسناد و املاک فیروزکوه در 24 شهریور اخطار اداری را از طریق پستی به شرکت ارسال کرده که 25 شهریور وصول شده و درخواست تسلیم اصل سند مالکیت قطعه زمین پلاک ثبتی 29 فرعی از 20 اصلی واقع در علی دره فیروزکوه را جهت ابطال و اصالح مساحت و صدور سند جدید کرده که این امر با محتوای رأی دادگاه تجدیدنظر استان تهران در تناقض است .

در رأی قطعی شعبه 8 دادگاه تجدیدنظر استان تهران در 18 خرداد سال جاری و در خصوص ابطال سند و الزام به تنظیم سند رسمی مالکیت ، صراحتاً این قسمت را نقض و آن را منوط به طرح دعوی بدوی و رسیدگی خاص دانسته است. با این اوصاف، هیأت مدیره و وکیل قانونی شرکت جهت احقاق حقوق سهامداران این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد و به محض مشخص شدن نتیجه از طریق کدال ، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ