کد خبر: ۱۷۵۲۹۰
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۶/۲۸

پیش بینی بیت کوین۲۰۰ هزار دلاری و حضور گسترده دولت ها در ارزهای دیجیتال ملی
مدیرعامل یکی از صرافی های معروف اعلام کرد :

پیش بینی بیت کوین۲۰۰ هزار دلاری و حضور گسترده دولت ها در ارزهای دیجیتال ملی

مدیرعامل یکی از صرافی های معروف پیش بینی کرد قیمت بیت کوین به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید و دولت‌ها با ایجاد ارزهای دیجیتال ملی به‌طور گسترده‌ وارد این فضا خواهند شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، برایان آرمسترانگ مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کوین بیس ( مبادله کننده بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین به ارزهای حدود ۳۲ کشور و انجام معامله ذخیره‌سازی ارز دیجیتال در ۱۹۰ کشور ) گفت: انتظار می رود بیت‌کوین در آینده بتواند با میلیاردر کردن عده‌ای ، علم فناوری و امور خیریه را در سال‌های پیش‌رو تحت تاثیر قرار دهد. 

وی ادامه داد: طبق پیش بینی ها ، قیمت بیت کوین به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید و آن هنگام بیش از نیمی از میلیاردرهای دنیا از طریق ارزهای دیجیتال میلیاردر خواهند شد . یعنی در دهه ۲۰۲۰ ، بیشتر افراد حرفه‌ای به حجم زیادی از سرمایه دسترسی خواهند داشت.

آرمسترانگ افزود: این شرایط احتمالا باعث افزایش سرمایه‌گذاری در علم و فناوری می‌شود و افراد بیشتری از فعالان حوزه ارز دیجیتال به امور بشر دوستانه روی می‌آورند. علاوه بر این دولت‌ها و موسسات وابسته با ایجاد ارزهای دیجیتال ملی به‌طور گسترده‌ وارد فضای ارزهای دیجیتال خواهند شد و نگرانی مسائل امنیتی باعث می‌شود اینترنت از پروتکل "HTTP" به سمت پروتکل‌های امن‌تر "HTTPS" خواهد رفت و بازارها بزرگ‌تر می‌شوند و امور مالی غیرمتمرکز به صورت مستقل رشد می‌کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ