کد خبر: ۱۷۵۳۲۰
۰:۰ - ۱۴۰۰/۶/۲۹

تحلیلی از مقدار تولید و فروش، نرخ شمش، صورت های مالی و ...
توسط یکی از سهامداران عمده ارائه شد:

تحلیلی از مقدار تولید و فروش، نرخ شمش، صورت های مالی و ... "فایرا"

وضعیت شرکت بورسی آلومینیوم ایران از مقدار تولید و فروش، نرخ شمش آلومینیوم و پودر آلومینا، بهای تمام شده، نکات با اهمیت صورت های مالی و ... مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری ملی گزارشی تحلیلی از شرکت آلومینیوم ایران که با سرمایه 962.9 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد و مالکیت 2.2 درصد سهام آن در اختیار "ونیکی" است، ارائه کرد.

براین اساس، آلومینیوم ایران سال 1346 تاسیس و در سال 1351 به بهره برداری رسید و از 30 آذر سال 81 در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد. محصول اصلی شرکت بیلت (شمش)، اسلب، تی بار، هزار پوندی و پنجاه پوندی و محل فعالیت به مساحت 232 هکتار در کیلومتر 5 جاده اراک - تهران واقع است.

ظرفیت عملی شرکت 177.5 هزار تن آلومینیوم و قیمت‌گذاری محصولات تابع قیمت های جهانی است. "فایرا" سهم 42 درصدی از تولید آلومینیوم و 37 درصدی تامین نیاز داخل را دارا است.

این شرکت دارای دو کارگاه احیای یک و دو با 70 و 200 کیلو آمپر است که حدود 38 درصد از تولید در کارگاه احیای یک صورت می پذیرد. کارگاه احیای دو به روز تر بوده و برق کمتری مصرف می کند. آند مورد نیاز نیز از طریق واردات تامین می شود.

خط یک و دو از پنج خط کارگاه احیای یک به دلیل مسائل زیست محیطی از مدار تولید خارج و خط 3 و 4 در سال 95 بازسازی شده است. نوسازی خط 5 به عنوان طرح توسعه در دست انجام و هزینه های نوسازی 15 میلیون دلار برآورد شده است.

گزارش تحلیلی کامل از مقدار تولید و فروش، نرخ شمش آلومینیوم و پودر آلومینا، بهای تمام شده، نکات با اهمیت صورت های مالی، شرکت های فرعی، برآورد سود، طرح توسعه، سابقه تقسیم سود و تحلیل حساسیت را می توان اینجا مشاهده کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ