کد خبر: ۱۸۶۰۲۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۱۴

ذوب آهن و بنیاد اقتصادی کوثر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

ذوب آهن و بنیاد اقتصادی کوثر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

ذوب آهن و بنیاد اقتصادی کوثر برای فعالیت های مشترک در حوزه های اکتشاف و بهره برداری از معادن و فرآوری مواد اولیه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تفاهم نامه همکاری بین ذوب آهن و بنیاد اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط مهندس ایرج رخصتی سرپرست شرکت ذوب آهن و ناصر فخاری مدیرعامل بنیاد اقتصادی کوثر امضا شد.

براین اساس، ایرج رخصتی سرپرست ذوب آهن امضای این تفاهم نامه را یکی از فعالیت ها در راستای عنوان سال جاری دانست و گفت : این شرکت عظیم صنعتی رویکرد جدیدی در تامین مواد اولیه دارد و با دیدگاه جهادی و با استفاده از روش های مختلف و بهره گیری از ظرفیت های موجود، اقدامات مختلفی برای تامین پایدار مواد اولیه انجام می دهد که امضای این تفاهم نامه یکی از این فعالیت ها است .

وی افزود: ذوب آهن به عنوان پیشگام صنعت فولاد از تجربه و توان بسیار مناسبی در حوزه معدن نیز برخوردار است و قطعاً همکاری با مجموعه هایی همچون بنیاد اقتصادی کوثر که در زمینه اکتشاف و بهره برداری از معادن ، فعالیت های قابل توجهی انجام می دهد می تواند در تامین مواد اولیه موثر باشد.

ناصر فخاری مدیرعامل بنیاد اقتصادی کوثر هم در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: این شرکت عظیم صنعتی از مجموعه هایی است که پشتوانه صنعت محسوب می شود و در تامین زیرساخت های فنی ، نقش اساسی دارد. بنیاد اقتصادی کوثر از زیرساخت های مطلوبی در حوزه معدن برخوردار است و می توان در حوزه های اکتشاف و بهره برداری از معادن و فرآوری مواد اولیه فعالیت های مشترکی با ذوب آهن اصفهان انجام داد.

وی افزود: یکی از نگرانی های فولادسازان، تامین مواد اولیه با کیفیت و سرعت مناسب است که امید است با استفاده از ظرفیت های این بنیاد در تامین مواد اولیه ذوب آهن نقش آفرین باشد و در نهایت به لحاظ اقتصادی و اشتغال زایی و امنیت شغلی برای هر دو مجموعه منافعی خواهد داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ