کد خبر: ۱۸۶۰۴۴
۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱/۱۴

پذیرش محصول جدید سایپا در بورس کالا و نحوه عرضه ۸۰ درصد تولید سالانه
با اتمام تعطیلات اعلام می شود:

پذیرش محصول جدید سایپا در بورس کالا و نحوه عرضه ۸۰ درصد تولید سالانه

مدیر عملیات عرضه بورس کالا با اشاره به پذیرش محصول جدید سایپا و عرضه ۸۰ درصدی تولید سالانه گفت: زمان دقیق مشخص نیست اما بعد تعطیلات نوروز در اولین فرصت انجام و جزئیات اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد رحیمی با اشاره به پذیرش خودروی شاهین در بورس کالا به ایسنا گفت: با توجه به مستنداتی ارائه شده و انجام همه مراحل قانونی، طبق مصوبات شورای عالی بورس، پذیرش این محصول انجام و مقرر شده 80 درصد از تولید سالانه این محصول از طریق بورس عرضه شود.

وی افزود: عرضه کالا بصورت فیزیکی است و اینکه چطور عرضه می شود، میزان پرداخت اولیه چقدر است، چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند و ... با اطلاعیه ای که از سوی بورس کالا منتشر می شود، مشخص خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه مشخص نیست اما بعد از تعطیلات نوروز در اولین فرصت انجام می‌شود.

رحیمی درخصوص اینکه آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، توضیح داد: شاهین بصورت نمونه پذیرش شده است. زمانی که عرضه صورت گیرد و معاملات انجام شود، مزایا و معایب بررسی می‌شود و اگر این روند قابلیت ادامه دادن داشته باشد، برای پذیرش سایر خودروها در بورس اقدام می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ