کد خبر: ۱۸۶۱۸۲
۰:۱ - ۱۴۰۱/۱/۱۸

سود ماهانه ۳۲ تا ۸۴ میلیونی محصولات ایران خودرو برای برندگان فروش فوق العاده
برای اولین طرح سال شد:

سود ماهانه ۳۲ تا ۸۴ میلیونی محصولات ایران خودرو برای برندگان فروش فوق العاده

اولین طرح فروش فوق‌العاده سال ایران خودرو با عرضه ۵ محصول و اختلاف ۹۷ تا ۲۵۲ میلیون تومانی با قیمت کارخانه موجب کسب سود ماهانه ۳۲ تا ۸۴ میلیون تومانی برندگان می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایران جیب، مرحله سی و پنجم فروش فوق‌العاده ایران خودرو از سه شنبه 16 فرودین به مدت سه روز آغاز و 5 محصول پارس ال-ایکس، پارس سال، 207 اتوماتیک 6 سرعته دو رنگ و رانا پلاس سقف شیشه ای از طریق قرعه کشی عرضه شد.

براساس این گزارش در این طرح فروش، قیمت بازار و کارخانه 5 محصول عرضه شده حداقل 97 میلیون تومان با آزاد فرق دارد و با توجه به مهلت سه ماهه تحویل،  برندگان این دوره ماهانه بین 32 تا 84 میلیون تومان سود می‌کنند.

براین اساس، قیمت کارخانه پژو 207 اتوماتیک دو رنگ (مشکی-قرمز / سفید-قرمز) 318 میلیون تومان است. در حالی که قیمت بازار آزاد پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته طبق پیش بینی ها حداقل 570 میلیون تومان خواهد بود و مابه تفاوت 252 میلیون تومانی با قیمت کارخانه ای دارد.

قیمت کارخانه پژو پارس ال ایکس سفارشی ELX هم 211 میلیون تومان است. در حالی که قیمت بازار آزاد این خودرو 386 میلیون تومان است و حداقل 175 میلیون تومان با نرخ کارخانه تفاوت دارد.

برنده خودرو پژو پارس TU5 در تیرماه این خودرو را تحویل می‌گیرد و مقایسه قیمت پرداخت شده با بازار آزاد به این معنا است که ایران خودرو ماهانه حدود 60 میلیون تومان سود به برندگان پرداخت کرده و به قطع یقین یکی از پرطرفدارترین خودروهای این بخشنامه خواهد بود.

قیمت کارخانه پارس بنزینی با موتور جدید XU7P هم 184 میلیون تومان در برابر قیمت بازار آزاد 300 میلیون تومانی است. یعنی پژو پارس سال 116 میلیون تومان ارزان‌تر از بازار آزاد است و احتمالا طرفداران کمتری نسبت به 207 اتوماتیک و پارس ال-ایکس در این بخشنامه خواهد داشت و شانس برنده شدن آن زیادتر خواهد بود. رانا پلاس هم 97 میلیون تومان با بازار تفاوت قیمت دارد که به دلیل قیمت بالاتر و حاشیه سود کمتر، کم تقاضاترین خودرو این بخشنامه خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ