کد خبر: ۱۸۶۲۳۸
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱/۲۰

رکورد متقاضیان خودرو : ۵.۱ میلیون هزار نفر برای خرید تنها ۱۱.۷هزار دستگاه !
در نخستین فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو رخ داد:

رکورد متقاضیان خودرو : ۵.۱ میلیون هزار نفر برای خرید تنها ۱۱.۷هزار دستگاه !

متقاضیان نخستین فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو باز هم چندین برابری شدند و در برابر ظرفیت فروش تنها ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه ، بیش از از ۵.۱ میلیون نفر ثبت نام کردند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نخستین فروش فوالعاده و ویژه مادران محصولات ایران خودرو در سال جدید با موعد تحویل سه ماهه به مدت سه روز برگزار و برندگان این دور هم با قرعه کشی مشخص شدند.

براساس این گزارش در این رویداد دو محصول جدید ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای در کنار پژو پارس سال مجهز به موتور XU ۷ P، پارس ELX با موتور TU ۵ و راناپلاس با موتور TU ۵ پلاس و سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده اند

براساس این گزارش ، بررسی جزییات هم نشان می دهد بیش از 5 میلیون و 218 هزار نفر در طرح فروش فوالعاده و برای 11 و 750 هزار دستگاه و با میانگین شانس یک به 444 ثبت نام کرده اند. همچنین  159 هزار و 623 نفر با شانس یک به 13 در طرح ویژه مادران متقاضی خرید شده اند.

بیشترین متقاضیان هم مربوط به پژو پارس سال TU ۵ با بیش از 2.1 میلیون نفر و سپس پژو پارس سال XU ۷ P با بیش از 1.1 میلیون و پژو 203 تیپ سه پانوراما با بیش از یک میلیون نفر بودند.

ظرفیت فروش فوق العاده

 

ظرفیت فروش ویژه مادران

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ