کد خبر: ۱۸۶۲۴۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۲۱

وعده مدیرعامل سایپا به رشد ۵۰ درصدی تولید محصولات تا پایان سال

وعده مدیرعامل سایپا به رشد ۵۰ درصدی تولید محصولات تا پایان سال

مدیرعامل سایپا با اعلام افزایش تولید روزانه محصولات از مرز ۱۶۰۰ دستگاه ، وعده داد آمار پایان سال این شرکت با رشد ۵۰ درصدی به ۶۵۰ هزار دستگاه برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی تیموری با بیان اینکه سایپا در ماه های پایانی سال گذشته و در راستای جهش تولید زیرساخت ها برای افزایش تولید را فراهم کرده، گفت: یکی از بندهای 8 فرمان ابلاغی رئیس جمهور افزایش 50 درصدی تولید در سال جدید است. بنابراین در راستای تحقق این مهم تا پایان سال جاری بیش از 650 هزار دستگاه خودرو تولید خواهد شد .

وی افزود: افزایش تولید خودرو به سرعت بر قیمت بازار اثر گذاشته و سبب خواهد شد سایپا به نیاز متقاضیان به صورت مناسب پاسخ دهد  به دلیل کنترل موجودی و کاهش خودروهای ناقص، تولید سایپا از 23 دی تا پایان سال گذشته به طور میانگین روزانه حدود هزار و 100 دستگاه بود که از ابتدای سال جاری به مرز 1600 دستگاه رسیده که در 3 ماه گذشته بی سابقه بود.

تیموری ادامه داد: سال گذشته بیشترین نرخ عبور مستقیم خودرو در خطوط تولید حدود 36 درصد بو که این شاخص از ابتدای سال جدید به 65 درصد رسیده  و افزایش این شاخص نیز درحال پیگیری است . همچنین طبق مذاکرات گسترده با قطعه سازان و تامین کنندگان قطعه ، تولید خودرو با کمترین مشکل دنبال خواهد شد و تولید خودروهای ناقص به صفر می رسد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ