کد خبر: ۱۸۶۲۶۱
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۲۱

برنامه های آتی و توسعه ای سهم بازار پایه ای برای فعال کردن دو زیرمجموعه

برنامه های آتی و توسعه ای سهم بازار پایه ای برای فعال کردن دو زیرمجموعه

شرکت حاضر در بازار پایه از برنامه های آتی و توسعه ای برای فعال کردن دو زیرمجموعه، اخذ جواز تاسیس و ... خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بنیان دیزل از برنامه های آتی و توسعه ای برای فعال کردن دو زیرمجموعه خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، "خبنیان" فعال کردن شرکت های زیرمجموعه گروه بنیان دیزل در حوزه های توسعه کوک (نوسازی و بهینه سازی اتوبوس شهری) 600 دستگاه در سال؛ سپهر بنیان دیزل (قطعه سازی خودرو) 30 هزار دستگاه در سال ؛ آذر بنیان دیزل (تولید ژنراتور گازی و دیزلی) 1000 دستگاه در سال ، مذاکره با شرکت یاقوت صنعت تبریز جهت خریداری زمین و سالن برای شرکت های فوق با کاربری صنعتی و تولیدی بصورت پرداخت آتی و اقساطی ، اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای شرکت های فوق ، تهیه طرح توجیهی فنی؛ مالی و اقتصادی برای شرکت های فوق با کمترین دوره بازگشت سرمایه ، پیگیری اخذ ابلاغیه ماده 5 شهرداری برای مگاپروژه آتاسنتر را جزو برنامه های آتی و توسعه ای اعلام کرد.

بنابراین گزارش، بنیان دیزل  9 اردیبهشت سال 1347 با نام درمن دیزل و فعالیت تولید و ساخت انواع موتور های دیزلی در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسید و پس از تکمیل احداث سالن کارگاه تولید و ساختمان مربوطه و نصب و راه اندازی ماشین آلات پروانه بهره برداری را دریافت کرد. سهام شرکت 6 بهمن سال 1357 در فهرست شرکت‌های قابل معامله در سازمان بورس درج شد.

9 اسفند سال 99 در راستای خروج از شمولیت ماده 141 ، شرکت با نماد "خبنیان" در گروه خودرو و ساخت قطعات در تابلو قرمز بازار پایه فرابورس درج و معاملات آن از 31 شهریور سال 1400 آغاز شد. اکنون این شرکت 985.1 میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه حضور دارد و گروه سرمایه گذاری فولاد گستر کوثر مالکیت 79.7 درصد سهام آن را در اختیار دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ