مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات را یکی از مهم ترین سیاستهای این شرکت در سال جاری دانست.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین صبوری با اشاره به لزوم توجه به تقویت و بهینه سازی زیرساختهای فروش اینترنتی گفت: اگرچه افق کوروش به دلیل گستردگی شعبات در تمامی شهرها در دسترس و نزدیکی مشتریان قرار دارد اما با توجه به گسترش فناوری و به تبع آن گرایش مشتریان به خرید اینترنتی، شرکت بر آن است تا با هدف احترام به سلیقه و ذائقه مردم و مشتریان و جلوگیری از انحصار در کنار اپلیکیشن "اکالا" به عنوان اپلیکیشن اختصاصی فروش اینترنتی افقکوروش و "تارا" به عنوان درگاه پرداخت اینترنتی گروه گلرنگ، امکان بهرهمندی مردم و مشتریان را از خدمات فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش از طریق دیگر اپلیکیشنهای موجود فراهم کند.
وی با اشاره به تنوع مطلوب کالایی و برخورداری شعب فروشگاهی از بیش از 3500 نوع کالای مختلف و نیز صدور روزانه بیش از 750 هزار فاکتور فروش افزود: با توجه به این حجم از فروش در شعب فروشگاهی افق کوروش، فروش اینترنتی از طریق اپلیکیشنهای متعدد و تنوع و سهولت در خرید و پرداخت برای مشتریان می تواند ضمن بهبود دسترسی، خریدی لذت بخش را برای آنها رقم بزند.
تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir
انتهای پیام